موضوعات داغ

تیونینگ مزدا CX-5 توسط روون

عکس مطلب اول
روون ( Rowen )، تیونر معروف و کهنه کار ژاپنی صنعت خودروست که پیش از این آخرین پروژه کاری این شرکت را که بر روی تویوتا هریر صورت گرفته بود، مورد بررسی قرار دادیم، حالا با پروژه جدید خود باز هم مهمان سایت‌های مرتبط با حوزه خودرو و تیونینگ شد. شاسی بلند مزدا CX-5، انتخاب نهایی روون برای شروع پروژه‌ای جدید است که با ارائه یک کیت بدنه کلی، به تقویت این شاسی بلند آسیایی پرداخته است.
کار اصلی روون بر روی این خودرو یا بهتر است بگوییم کار اصلی روون بر روی تمامی پروژه‌هایش تنها در قسمت ظاهری خودرو معطوف می‌شود و تا حالا دیده نشده است که روون به تقویت پیشرانه محصولی بپردازد، مگر یکی دو مورد استثنا که ما از آن‌ها بی خبریم، از این رو این تیونر برای آخرین پروژه کاری خود هم از این قاعده پیروی کرده و تنها به بروزرسانی طراحی ظاهری مزدا CX-5 پرداخته است و کاری به کار پیشرانه خودرو نداشته است.
خب، در طراحی ظاهری این محصول همانطور که در تصاویر آپلودی بر روی سایت هم مشاهده می‌کنید، چراغ‌های جدید، جلوپنجره‌ای جدید و سپری بروزرسانی شده با بامپری بزرگ در قسمت زیرین آن مشاهده می‌شود که راستش را بخواهید چندان زیبایی خاصی به خودرو نبخشیده و حتی به زشت‌تر شدن خودرو هم کمک کرده است. در اطراف خودرو هم رینگ‌های بزرگ 20 اینچی آلیاژی با لاستیک‌های اسپرت و یک رکاب بزرگ در زیر درها دیده می‌شود که در کنار کاهش ارتفاع چشمگیر این خودرو تا سطح زمین، جلوه و نمایی زیبا را از نیم رخ این خودرو به نمایش گذاشته‌اند. در عقب خودرو هم چندان تغییرات خاصی صورت نگرفته و تنها یک اسپویلر کوچک بر روی درب پنجم و دیفیوزری بزرگ در زیر سپر نصب شده که بر روی آن خروجی‌های اگزوز و چراغ مه شکنی به سبک خودروهای فرمول یک نصب شده است.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/3/17
تیونینگ زیبایی است .