موضوعات داغ

سدان CC با لباسی سیاه بر تن

عکس مطلب اول
فولکس واگن از تولید سری بلک سدان CC با نام "داینامیک بلک" ( Dynamic Black ) خبر داد که با طراحی بهبود یافته و پیشرانه‌هایی جدید در زیر کاپوت تولید و روانه بازار مصرف می‌شوند.
بگذارید کارمان را با قسمت اصلی این خودرو یعنی محدوده قدرتی آن آغاز کنیم، در زیر کاپوت این خودرو طبق اعلام شرکت خودروسازی آلمانی فولکس واگن، دو پیشرانه جدید از نوع TSI و TDI قرار خواهند گرفت که در حجم‌های 1.4 لیتری و 2 لیتری تولید شده و به خدمت گرفته می‌شوند. پیشرانه اولی را می‌توان موتور 1.4 لیتری TSI نامید که با احتراق مخلوط سوخت و هوای پودر شده در اتاق احتراقش، حداکثر 150 اسب بخار قدرت را در اختیار خودرو قرار می‌دهد. پیشرانه دوم هم از نوع 2 لیتری TDI بوده که در دو نوع خروجی قدرت 150 اسب بخاری و 184 اسب بخاری عرضه می‌شوند که همگی آن‌ها برای تبدیل و انتقال دور حاصله از قدرت تولیدی خود از یک جعبه دنده شش سرعته دستی و یا یک گیربکس دوکلاچه اتوماتیک هفت سرعته کمک می‌گیرند.
از لحاظ طراحی هم تنها چراغ‌های LED جلویی خودرو با لامپ‌های جدید زنون و قابی مشکی رنگ، چراغ‌های LED عقب، ورودی‌های اصلاح شده روی سپر آن و همچنین نصب رینگ های آلیاژی 18 اینچی جدید در چهار گوشه خودرو، بروزرسانی شده است و در فضای داخلی کابین هم چرم‌های با کیفیت "ناپا" و چرم‌های قابل سفارش آلکانتارا با دوخت‌های برجسته مرئی و سیستم ناوبری یا GPS، به مجموعه امکانات داخلی کابین افزوده شده است.
در آخر هم جا دارد بگوییم که این خودرو تنها برای بازار آلمان در نظر گرفته شده که می‌توان با پرداخت مبلغ 38 هزار و 200 یورویی صاحب این خودروی سدان شیک ویژه شد.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/3/20
موتور 1.4 و 150 اسب بخار!!!!!
این آلمانی ها اعجوبه اند....
1394/3/20
چقدر خوشگله
1394/3/20
بیخود نیست به آلمان میگن قطب علم مکانیک در دنیا.