موضوعات داغ

با نسل جدید آسترا بیشتر آشنا شوید

عکس مطلب اول
اُپل با نسل جدید آسترا به استقبال 2016 میلادی می‌رود. نسلی جدید همراه با چهره‌ای جدید و پیشرانه‌های جدید که این نسل را از سایر مدل‌‌های این سری متمایز کرده است، پس بدون مقدمه چینی بیشتر به سراغ اصل ماجرا و بررسی این هاچ‌بک محبوب بازار می‌پردازیم.
همانطور که انتظار می‌رود، نسل جدید آسترا با چهره‌ای کاملاً جدید و متفاوت توسعه پیدا کرده و با بهبودهای زیاد صورت گرفته بر روی آن، کاهش 100 کیلوگرمی وزن نسبت به نسل قبل را تجربه کرده که وزن کلی آن را به 1293 کیلوگرم کاهش داده است. در قسمت جلویی اتومبیل، چراغ‌های جدید تمام LED با چراغ‌هایی مخصوص روز پیچیده شده در لابه‌لای آن قرار گرفته که در قالب همان قاب نسل قبل توسعه پیدا کرده‌اند و میان این دو چراغ نیز یک جلوپنجره بزرگ‌تر از قبل طراحی شده که در قسمت بالا به ستونی دو شاخه مزین شده و در میان آن هم لوگوی شرکت سازنده قرار گرفته است. در زیر جلوپنجره و چراغ‌ها هم مجموعه سپری جدید با ورودی‌های کوچک‌تر در نظر گرفته شده که در دو طرف آن مه شکن‌های جدید مستطیل شکل به کار گرفته شده‌‌‌اند. در عقب خودرو هم شاهد چراغ‌های جدید و کوچک‌تر از نوع LED و سپری جدید با حجمی کمتر هستیم که نسبت به قبل نمایی تماشایی‌تر را به تصویر کشیده‌اند.
در محدوده قدرتی هم اُپل چندین پیشرانه مختلف را در نظر گرفته که به درخواست مشتری بر روی خودرو نصب می‌شوند. پیشرانه‌هایی نظیر 1 لیتری ECOTEC SIDI توربوشارژر با حداکثر قدرت 115 اسب بخاری، موتوری 1.4 لیتری بنزینی با نهایت قدرت 145 اسب بخاری، پیشرانه‌ای 1.6 لیتری ECOTEC SIDI با دو قدرت خروجی 145 اسب بخاری و 200 اسب بخاری و برای اولین بار در مدل‌های آسترا، یک پیشرانه دیزلی 1.6 لیتری توربو دوقلو که با حداکثر قدرت 195 اسب بخاری در محدوده قدرتی خودرو انجام وظیفه می‌کنند.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/3/21
زیباترین اپلی که تا به حال ساخته شده ،سیستم عامل کارپلی باعث پیوند اپل با اپل شده
موتورها هم که دارن به سمت کم حجم شدن میرن 1000 سی سی 115 اسب شاهکاره، جالبه ژیان از موتور 800 سی سی فک کنم 35 اسب بخار میگرفت
1394/3/21
برند خاص اروپایی که جاش تو ایران خالیه البته نمایندگی داره ولی ضعیف کار میکنه
1394/3/22
واقعا ماشين آلماني شرف داره به هرچي ماشينه
جاش مردم ميرن اين آشغالاي كره اي رو ميخرن بخاطر ٤ تا آپشن الكي كه بعد ٢ سال خراب ميشن و بايد همش تو تعميرگاه ها باشي
1394/3/22
آره نمايندگيش خيلي ضعيف كار ميكنه تو ايران
هنوز خيلي از ماشيناش وارد نشده پارسال من خودم رفتم نمايندگيش فقط آسترا و كورسا داشتن اونم تك و توك الانم فقط كورسا دنده اي موجود دارن