موضوعات داغ

پروژه ESport بر روی کمری

عکس مطلب اول
تویوتا موتورز تایلند نسخه ESport را که پیش از این بر روی کرولا اجرایی کرده بود، این بار بر روی تویوتا کمری اجرایی کرد که در ساعات اولیه آپلود فیلم مربوطه به آن، بیش از 200 هزار بازدید کننده را در یوتیوب به همراه داشت.
همانطور که از خودروهای جدید انتظار امکانات و طراحی جدیدی می‌رود، تویوتا کمری ESport نیز تغییراتی را در طراحی ظاهری خود احساس کرده است که شامل چراغ‌های جدید پیشانی با طراحی جدید قاب داخلی، ولی در قالب قاب قبلی، جلوپنجره‌ای جدید با ستون‌های داخلی اصلاح شده، آینه‌های جدید کناری و در داخل کابین هم شامل سیستم چند رسانه‌ای جدید لمسی و پدال‌های آلومینیمی گاز و ترمز می‌شود.
در محدوده قدرتی خودرو هم یک پیشرانه استاندارد 2.5 لیتری وظیفه تولید نیروی محرکه خودرو را بر عهده می‌گیرد که با بروزرسانی‌های جزیی انجام شده بر روی آن، قدرت تولیدی پیشرانه از 181 اسب بخار به 184 اسب بخار و گشتاور تولیدی آن هم از 231 اسب بخار به 235 نیوتن متر افزایش پیدا کرده است که تنها به جعبه دنده‌ای شش سرعته اتوماتیک متصل می‌شود.
در خصوص قیمت گذاری این محصول هم شرکت سازنده بیان کرده که قیمتی 48 هزار و 622 دلاری را برای این نسخه از کمری یعنی ESport در نظر گرفته که حدود 2 هزار دلار قیمت بیشتری نسبت به نسخه استاندارد تویوتا کمری 2.5 لیتری دارد.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/3/24
48 هزار دلار؟؟؟اگه ٢ هزارتا از استاندارد بيشتر باشه ديگه حداكثر بايد ٣٠ تا باشه!!!
1394/3/24
فقط lexus nx
1394/3/24
خداروشکر سایپا در زمینه تقویت موتور با پروژه ایکس 100 نسبت به تویوتا بهتر عمل کرده
1394/3/24
خخخخخ دمت گرم، خیلی خندیدیم D: