موضوعات داغ

مرسدس بنز S500 براباس

عکس مطلب اول
براباس، تیونر باسابقه و خوش نام صنعت خودروسازی که به طور اختصاصی محصولات مرسدس بنز را بسیار استادانه و مهندسی شده تقویت می‌کند، این بار هم به سراغ مرسدس بنز می‌بک S500 رفت و از دل آن یک هیولای سیاه پوش 900 اسب بخاری را بیرون کشید.
در زیر کاپوت این خودروی لوکس تجملاتی که حالا خصلت اسپرت بودن را هم با خود یدک می‌کشد، همان پیشرانه استاندارد 12 سیلندر توربو دوقلو مرسدس بنز مورد استفاده قرار گرفته که به طور طبیعی 530 اسب بخار قدرت را تولید می‌کند، ولی با دست به کار شدن متخصصان براباس و بهینه سازی بالای پیشرانه و همچنین بروزرسانی اطلاعات ECU موتور در خصوص مقدار پاشش سوخت به داخل سیلندرها، موجب افزایش قدرت پیشرانه به حداکثر 900 اسب بخار و گشتاور آن به 1500 نیوتن متر شده‌اند که شتاب حداقلی صفر تا صد 3.7 ثانیه‌ای و حداکثر سرعت 350 کیلومتری را برای این گل سرسبد مرسدس بنز به همراه داشته است.
علاوه بر پیشرانه، براباس تغییراتی را هم در دیگر قسمت‌های خودرو به وجود آورده که نخواهیم زیاد طولانی شود، به طور کل شامل یک بامپر یا تیغه آیرودینامیکی در زیر سپر خودرو برای چسبندگی بهتر در سرعت‌های بالا، جلوپنجره‌ای مشبک جدید و خاص، سیستم اگزوز جدید با تولید صدای کمتر، رینگ‌های 21 اینچی پنج پره‌ای، روکش‌های چرمی تجهیزات داخلی از نوع آلکانتارا و عناصر متعدد فیبرکربنی در نقاط مختلف خودرو می‌شود.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/3/25
aghayooni ke migan bmw seri 7 khoshkele tamasha konid .... .. dakhelesh bi nazire
1394/3/26
اول اينكه هر برندى طرفداراىوخدشو داره مثل بنتلى كه شايد از نظر خيلى ها طراحىش زشت باشه ولى ميبينى كه خيلى ها هنوز اون رو ميخرن رو هركسى ندارتش.دوم اينكه اون بى ام و اى كه شما ميگى هيچ كيتى روش نبوده و ساده سادش اونقد زيبا و بى نظير بود،ولو اينى كه اينجاس با كيت براباس هست.شما كه انقدر هوادار بنزى،اگه سايتشو ببينى ميفهمى كه فول ترين مدلش هم اين طراحى داخلى رو نداره.
1394/3/26
این که طراحی اون جالبه در اون شکی نیست اما خدایی داخلش زیادی شلوغ شده رنگ داشبورد مشکی . رنگ چرم صندلی قهوه ای و کرم . اون طرف طرح چوب تیره . سمت پایین وسط داشبورد چوپ روشن . خدایی شلوغه و از اصالت بدوره . من فابریک کارخانه رو ترجیح میدم .
تازیه موتورش هم اصلاً جالب تزئین نشده .
همچنین خیلی سنگینه (اما لوکسه )
حداکثر سرعتش خیلی پایینه . خیر سرش یه موتور 12 سیلندر داره . (تازه دستکاری شده این شده )
کلاً هیچی فابریک نمیشه من از این کارا بدم میاد اصالت ماشین از بین رفته .
1394/3/26
dawsh 350 kafi nis? entezar dashti 500 ta bere? mashine luxury hasts ehyanan :|
1394/3/26
با تمام نظرت موافقم به جز تاپ اسپید اخه دوست عزیز مک لارن پی 1 با اون ابهت سرعتش 349 کیلومتره یا فراری لافراری 350 تا میره اونوقت این غول بیابانی دراز به این سرعت برسه شاهکار نیست ...خود کارخانه از ترسش روی 250 کیلومتر محدود میکنه حالا دیگه فکرشو بکن توی صندلی عقب این ماشین لم دادی در حال صرف شامپاین و لذت بردن از یه سمفونی با 19 بلندگو و با سرعت 350 تا در پیست ناردوی ایتالیا از فراری و پورشه و مک لارن سبقت میگیری .