موضوعات داغ

حبس 620 اسب منصوری در پورشه کاین

عکس مطلب اول
منصوری باز هم حماسه آفرید، شاید کمی اغراق آمیز باشد، ولی کاری که منصوری بر روی پورشه کاین توربو S انجام داده است، کمتر از آن هم نیست. شاسی بلند اصیل و لوکس با طراحی اصیل که از این به بعد باید خصلت اسپرت بودن را هم به لطف طراحی حیرت انگیز منصوری با خود یدک بکشد.
در بحث طراحی این خودرو که تصاویر آپلودی هم گویای آن هستند، منصوری جای هیچگونه بحثی را باقی نگذاشته است. جلوپنجره‌ای کاملا جدید با کار گذشتن الیافی فیبرکربنی در میان آن، چراغ‌هایی جدید پیشانی با قاب داخلی تاریک و کاپوت جدید با دو هود نسبتاً بزرگ بر روی آن که گویا از فیبرکربن ساخته شده‌اند، چهره‌ای بسیار جذاب‌تر و اسپرت‌تر را از کاین، البته به صورت سلیقه ای به نمایش گذاشته است. در قسمت عقبی خودرو هم همسو با سایر نقاط خودرو، از باله‌ای بزرگ فیبرکربنی در انتهای سقف، دو خروجی بزرگ در دو طرف سپر، چراغ‌هایی جدید خطر و دیفیوزری فیبرکربنی در زیر سپر عقب استفاده شده است.
در زیر کاپوت شاسی بلند پورشه کاین هم همان پیشرانه هشت سیلندر V شکل استاندارد انجام وظیفه می‌کند، ولی این بار با بروزرسانی‌های منصوری بر روی پیشرانه، بجای تولید 570 اسب بخار قدرت و 830 نیوتن متر گشتاور، حداکثر 620 اسب بخار قدرت در دور موتور 6000 دور بر دقیقه و حداکثر گشتاوری 870 نیوتن متری تولید می‌کند که قادر به رساندن شتاب خودرو در 3.8 ثانیه از صفر تا صد کیلومتر بر ساعت است.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/3/28
از جرعت و جسارت منصوری خیلی خوشم میاد همیشه رو ماشینایی کار میکنه که خود کارخانه تمام عیار اونه ساخته و جای هیچ گلایه ایی رو نزاشته اما باز منصوری به سراغ همین ماشینا میره و با با تغییر دادن فرم کلی ماشین از نظر ظاهری اون ماشین رو تبدیل به چیزی مکنه که تحسین همه و خود شرکت سازنده رو به همراه داره.. تغییر دادن فرم کلی خودروهایی که خودشون ظاهرا و روحا اسپرت ساخته شدن و هیچ کم و کسری ندارن فقط از دست منصوری بر میاد سند این حرفم میشه ماشین هایی که تو این مدت زیر تیغ منصوری رفتن مثل رولزرویس بوگاتی بنتلی و ....
1394/3/29
سلام حرف من ربطی به این مقاله نداره.میخواستم بگم یهومررررد پیدا نمیشه نمایندگی نیسان رو بدست بگیره و بازار رو ژاپنی تر کنه؟یه نمایندگی نیسان یه نفر پیدا میشه بزنه؟ولی مه مثل نمایندگی سوبارو که حیف این ماشین که نمایندگیش اینجوریه.یه نمایندگی تو مایه های ایر تویا.باور کنید محصول هم زیاد هست پول خوبی میزنه به جیب مردم هم کارشون راهومیوفته.ماشینای جدید نیسان عالی اند.
1394/3/29
واقعا زیبا شده. فوق العاده. اما بنظرم حتی اگر باله عقب نبود و یا خیلی کوچکتر بود قشنگترم میشد...