موضوعات داغ

احیای جولیا پس از گذشت تقریبا نیم قرن

عکس مطلب اول
شرکت خودروسازی ایتالیایی آلفارومئو با پیشرانه شش سیلندر V شکل ساخته شده و توسعه یافته توسط فراری، در حال کار بر روی یک سدان جدید میان رده است که شایعاتی مبنی بر احیا کردن سدان آفارومئو جولیا ( Giulia ) را به همراه داشته است.
آخرین باری که آلفا رومئو اقدام به تولید خودرویی با چنین نامی یعنی جولیا کرد، اواخر سال 1968-1969 میلادی بود که به صورت خودرویی دو درب و اسپرت طراحی شده بود، ولی پس از سال 1969 میلادی با مروری کوتاه بر تاریخچه محصولات آلفارومئو، دیگر نامی از آلفارومئو جولیا دیده نمی‌شود، تا اینکه چندی پیش آلفارومئو اعلام کرد که آخرین محصول سدانش به مرحله تکامل رسیده و تقریبا آماده رونمایی در نمایشگاه خودرویی میلان که در 24 همین ماه، یعنی ماه ژوئن 2015 میلادی برگزار خواهد شد، است که انتظار زیادی از "جولیا" بودن آن می‌رود.
بنا به گزارشات بدست آمده از این محصول در وب سایت‌های خودرویی خارجی، پیشرانه V6 توسعه یافته توسط فراری در این خودرو اگر از توربوشارژرهای دوقلوی قدرتمند استفاده کرده باشد، انتظار تولید قدرتی حداکثر 500 اسب بخاری ( 373 کیلووات ) از آن می‌رود. از طرفی دیگر هم وبسایت‌های منبع به ساخته شدن این خودرو بر روی پلتفرم و شاسی اصلی محصول سدان ولی لوکس مازراتی اشاره داشته‌اند.
در آخر هم لازم دانستیم به این نکته اشاره کنیم که وبسایت‌های منتشر کننده خبر از تایید نام "جولیا" برای محصول جدید آلفارومئو پرهیز کرده‌اند، این یعنی محصول جدید آلفارومئو ممکن است برند تجاری جدیدی از آلفا باشد. به هر حال آلفاروئو وعده رونمایی از این محصول را در 24 ژوئن امسال داده است که می‌توان انتظار عرضه این محصول را در بهار سال 2016 در بازارهای اروپایی و در سه ماهه اول سال 2017 برای بازار آمریکا داشت.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/3/30
واقا ماشین عالی