موضوعات داغ

برزیل، میزبان رنو ساندرو RS

عکس مطلب اول
رنو از اولین مدل RS که بیرون از اروپا یا همان فرانسه ساخته شده است، پرده برداری کرد. رنو ساندرو Sandero RS، اولین محصول رنو از خانواده RS است که این بار به جای تولید در خانه، خط تولید آن در خارج از خانه و در کشور برزیل استارت خورده است که در پی آن نارضایتی‌های کاربران و دوست داران رنو و بخصوص مدل‌های RS را در شبکه و وبسایت‌های مختلف خودرویی به همراه داشته است، چون این مدل از ساندرو و از خانواده RS، تنها برای بازار آمریکای جنوبی و آمریکای لاتین عرضه خواهد شد.
براساس اعلام رسمی رنو فرانسه در خصوص این محصول، در قسمت مولد قدرتی ساندرو RS تنها یک پیشرانه 2 لیتری چهار سیلندر تنفس طبیعی مورد استفاده قرار خواهد گرفت که در حداکثر کارایی خود حدودا 145 اسب بخار قدرت را تولید می‌کند که به واسطه جعبه دنده‌ای شش سرعته دستی به چرخ‌های جلویی ارسال می‌شود. البته رنو به طور کامل مشخصات فنی و عملکردی این اتومبیل را ارائه نکرده است، ولی با توجه به قدرتی که پیشرانه خودرو تولید می‌کند، می‌توان انتظار شتابی صفر تا صد حدودا 7.5 ثانیه‌ای و حداکثر سرعتی در محدوده 220 کیلومتر بر ساعتی را داشت.
از ویژگی‌های اصلی این خودرو هم که رنو بر روی آن‌ها تاکید داشته است، می‌توان به سیستم تعلیق جدید با قابلیت تنظیم، حالت اسپرت در عملکرد خودرو، سیستم‌های دیسکی ترمز نصب شده بر روی هر چهار چرخ خودرو، فرمان اسپرت با طراحی ارگونومیک و صندلی‌های اسپرت اشاره کرد.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/3/31
واقعا رنو تو طراحی ضعیف هست، پشت این ماشین رو آخه چطور باهاش کنار میشه اومد؟
1394/3/31
داخلش اصلا خوب نیست خیلی ساده است
1394/3/31
پشتشو از تیبا 2 کپی کردن واقعن که.
1394/4/1
به سادگیه فولکس واگن