موضوعات داغ

چهره احتمالی لنسر به روایت تصویر

عکس مطلب اول
چهره احتمالی نسل جدید میتسوبیشی لنسر توسط دانش آموزان طراحی اینوک گنزالس ( Enoch Gonzales ) به تصویر کشیده شد.
اگر این تصویر رندری گرافیکی را نسل جدید میتسوبیشی لنسر فرض کنیم، می‌بینیم که طراحی آن کمی بزرگ‌تر و خشن‌تر از قبل شده و به عنوان خودرویی به اصطلاح سدان اسپرت، ویژگی‌های آن را بهتر بروز داده است. در نمای جلویی اتومبیل چراغ‌هایی اخم کرده با مردمکی از جنس لامپ‌های روشنایی LED طراحی شده که در قسمت بالایی آن چراغ‌های مخصوص روز نواری شکل ابرو مانند طراحی شده است و انتهای آن هم چراغ‌های راهنما جا خوش کرده‌اند. جلوپنجره این اتومبیل هم به صورت گسترده طراحی شده که مجموعه کامل سپر با ورودی‌های هوای رادیاتور و مه شکن‌های اصلی و مجموعه چراغ‌های اصلی روشنایی را در خود جای داده و توسط نواری کرومی رنگ محدوده آن نسبت به بدنه مشخص شده است. قسمت عقبی خودرو هم با بدنه‌ای حجیم و بزرگ و دو خروجی اگزوز در کنار یکدیگر و چراغ‌هایی دو تکه باریک، بدون هیچگونه باله‌ای آیرودینامیکی بر روی درب صندوق عقب و دیفیوزری در زیر سپر عقب، بیشتر متناسب با طراحی خودروهای سدان نسبتا لوکس طراحی شده است تا یک سدان اسپرت همچون میتسوبیشی لنسر. به طور کلی اگر میتسوبیشی به این طرح بها دهد و از آن برای توسعه نسل جدید لنسر استفاده کند، می‌تواند موفقیت‌های چشمگیری که صرفاً برای طراحی محصولاتش از دست داده است، دوباره بدست آورد.

نظرات کاربران

8 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/4/1
فوق العادست . واقعا زيباست...
1394/4/1
امیدوارم که همینطور باشه چون طرحش خیلی فوق اعاده ست
1394/4/1
اول از نمای عقب و چراغ خطرهای عقب شروع میکنم که اصالت ماشین رو حفظ کرده و بی شک جز بهترین رندر هایی گرافیکی میتونه باشه برای نسل جدید لنسر اما از نمای کنار ستون عقب و پنجره درب های عقب بی شباهت به کیا اپیتما نیست و شبیه خودرو های کره ایی شده این شباهت به چراغ و جلو پنجره هم کشیده شده و شبیه چراغ محصولات هیوندایی شده اما نوار کرومی که زیر چراغ ها کشیده شده و تا زیز مه شکن ها ادامه پیدا کرده خودرو رو متمایز کرده و چهره ایی خشن و اسپرت مبدل شده البته لنسر همیشه با کیت بدنه کامل میشه و در مورد این رندرگرافیکی میشه فرض کرد با یه کیت بدنه به چه هیولایی تبدیل میشه با این حال شاید لنسر از نظر چهر در ایران در مقابل خودروهایی کره ایی بخاطر سیاست های بد نمایندگی نتونست نظر مردم رو جلب کنه اما هرکسی که یک ذره از ماشین سر درمیاره میدونه که ارزش ماشین ژاپنی چقدر بالاست.
1394/4/1
كبى بردارى از كيا ابتيماس
1394/4/2
منم میخواستم اینو بگم ولی تقلید از چیزای خوب عیب نیست
1394/4/1
معمولا چینیا از این کارا میکردن!!!!!!!!!!منظورم کپیه!!!!!!!!!!!!از رو اپتیما!!!!!!!!
1394/4/1
روح یک ماشین اسپرت ژاپنی در لنسر همیشه نمایان بوده تو این تیپ هم هست،واقعا دوست داشتنی است.
1394/4/3
حالا صبح تا شب همه دارن از هم تقلید میکنن شما گیر دادید به میتسو بالاخره از ایران که بهتره کل دنیا میدونن که kia قبلا مال ژاپن بوده.