موضوعات داغ

بی ام و M4، کادوی سالگرد 25 سالگی

عکس مطلب اول
نقاشی‌های پیکاسو، اولین کامپیوتر اپل، قایق‌های ریوا آکواراما و...، چشمه کوچکی از هنرنمایی بی‌حد و مرز دست هستند که موجب جاودانه شدن آن‌ها شده است. در صنعت خودروسازی و در کارخانه بزرگ خودروسازی ب.ام.و نیز بخشی مستقل برای شخصی سازی انواع محصولات این شرکت وجود دارد که با ارائه صدها گزینه مختلف، امکان شخصی سازی خودرو را برای کاربرانش فراهم می‌کند. ولی حالا بخش شخصی سازی ب.ام.و یا به زبان لاتین "BMW Individual" به 25 سالگی فعالیت خود رسیده و نوبت به آن رسیده که کمپانی ب.ام.و، کادویی برای تکمیل این سالگرد تاسیس در نظر گیرد. BMW M4 کوپه، کادویی به شدت شخصی سازی شده است که ب.ام.و برای سالگرد 25 سالگی این بخش از کمپانی‌اش در نظر گرفته است. پس می‌توان انتظار بهترین‌ها را در این خودرو داشت.
برای طراحی ظاهری این محصول همانطور که در تصاویر آپلودی قابل مشاهده هستند، از دو رنگ بندی آبی متالیک ماکائو برای بدنه و رنگ مشکی برای رنگ بندی جلوپنجره مشبک دوقلوی این خودرو استفاده شده است. سقف M4 ویژه هم به طور کامل از فیبرکربن ساخته شده که در گوشه سمت راننده آن سه خط معروف سری M از ابتدا تا انتهای آن نقاشی شده است. در داخل کابین هم همانطور که انتظار می‌رود، ب.ام.و از بهترین اجناس خود استفاده کرده است. به این ترتیب که در شکل گیری داشبورد و جلوپنجره از قطعاتی فیبرکربنی و برای روکش کردن اثاثه و لوازم داخلی هم از چرم گوسفند مرینوس استفاده شده که بر روی داشبورد و صندلی‌ها و سایر نقاط با دوخت مرئی ماشینی و بر روی غربیلک فرمان هم توسط دوخت دستی به یکدیگر پیوند خورده‌اند.
در زیر کاپوت خودرو هم یک پیشرانه شش سیلندر توربوشارژر 3 لیتری TwinPower مورد استفاده قرار گرفته که برای ثبت شتاب صفر تا صد حداقل 4.1 ثانیه‌ای، حداکثر 431 اسب بخار قدرت و نهایتا 550 نیوتن متر گشتاور را از طریق جعبه دنده‌ای هفت سرعته دو کلاچه به چرخ‌های خودرو منتقل می‌کند.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/4/3
chize khasi nist baz ham tekrari
1394/4/3
are are shoma khoubiii.
1394/4/3
بی ام و یعنی قدرت مهار نشدنی همراه با نهایت لذت رانندگی با بهترین کیفیت ساخت.در یک کلام ماشین کامل انسان.