موضوعات داغ

استون مارتین DB9 با پسوند GT

عکس مطلب اول
استون مارتین DB9 GT معرفی شد. خودرویی جالب و خیره کننده از شرکتی لوکس ساز و باسابقه بریتانیایی که به خوبی ویژگی‌هایی نظیر زیبایی، ظرافت، عملکرد و قدرت را کنار یکدیگر گرد هم آورده و از دل آن استون مارتین DB9 GT را بیرون کشیده است.
قطعا یکی از جالب‌ترین قسمت یک خودرو، پیشرانه بکار رفته در قسمت مولد قدرتی آن است، از این رو استون مارتین هم برای افزایش هیجان آن، یک پیشرانه 6 لیتری 547 اسب بخاری V12 را به طور استاندارد برای DB9 GT در نظر گرفته که با اتصال آن به یک جعبه دنده شش سرعته Touchtronic II باعث بدست آمدن شتاب صفر تا صد 4.5 ثانیه‌ای و حداکثر سرعتی بیش از 329 کیلومتر بر ساعت شده است.
با گریزی به مدل استاندارد DB9 2013 و گذاشتن آن در کنار DB9 GT هم خواهید دید که چندان تغییراتی در طراحی ظاهری DB9 GT ایجاد نشده است، مگر اینکه چراغ‌های جلویی DB9 GT کمی تاریک‌تر از قبل شده باشد و به صورت سفارشی رینگ و کالیپراسیون ترمزها را با رنگ‌های مختلف سفارش داد. ولی طراحی داخلی این خودرو بلعکس طراحی خارجی آن، می‌توان گفت که به طور کامل و بخصوص در قسمت کنسول مرکزی، تغییراتی صورت گرفته است. البته به شخصه طراحی کنسول مرکزی نسخه استاندارد را بیشتر از این طراحی جدید می‌پسندیم، چون مثل طراحی الان کنسول مرکزی DB9 GT، آن قدرها هم خشک و ساده طراحی نشده بود.
در آخر هم گفتنی است که استون مارتین این محصول را با قیمت نسبتا بالای 199 هزار و 950 دلاری عرضه خواهد کرد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/4/7
الله اکبر