موضوعات داغ

کانتریمن کوپر، شیک پوش مینی

عکس مطلب اول
شرکت خودروسازی انگلیسی مینی، از نسخه‌ای بهبود یافته و ویژه از کانتریمن کوپر D ALL4 با امکانات بیشتر و تغییرات اندک ظاهری خبر داد.
همانطور که گفتیم، مینی تغییرات اندکی بر روی طراحی ظاهری خودرو انجام داده و بیشتر به امکانات و تجهیزات خودرو پرداخته است، به این صورت که تغییرات ظاهری کانتریمن کوپر D ALL4 تنها به چراغ‌های تاریک‌تر با طراحی جدید قاب داخلی، لهجه‌های کرومی در حاشیه ورودی هوای میانی سپر، چراغ‌های عقب جدید و قطعه‌ای کرومی در اطراف پلاک عقب ختم می‌شود، ولی از نظر امکانات و تجهیزاتی، مینی سیستم موقعیت یاب ماهواره‌ای یا GPS، غربیلک فرمان جدید چند منظوره مجهز به کلید و کروز کنترل، سنسورهای پارک، چراغ‌های جلو اتوماتیک و یک سیستم چهار چرخ محرک را به مجموعه امکانات خودرو افزوده است. علاوه بر این‌ها، می‌توان به صورت سفارشی، رینگ‌های 17 اینچی آلیاژی، محفظه‌ای ذخیره‌سازی، چراغ‌های تمام اتوماتیک با روشن و خاموش شدن خودکار و شیشه شور اتوماتیک، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک و دو سه قلم قطعه دیگر را بر روی کانتریمن کوپر D ALL4 نصب کرد.
در محدوده قدرتی این محصول هم از پیشرانه استاندارد کانتریمن کوپر یعنی پیشرانه 1.6 لیتری چهار سیلندر دیزلی 112 اسب بخاری با گشتاور 270 نیوتن متری استفاده شده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد