موضوعات داغ

سالگرد 25 سالگی کلاب اسپرت

عکس مطلب اول
درست 25 سال پیش شرکت استرالیایی تولید کننده خودرو یعنی هالدن، برندی جدید تحت عنوان "کلاب اسپرت" با پیشرانه‌‌ای 5 لیتری 244 اسب بخاری با گشتاوری حداکثر 400 نیوتن متری را معرفی کرد که توانست سرنوشت کمپانی هالدن را حتی در سطح بین المللی تغییر دهد و به عنوان پرچم‌ دار این کمپانی لقب گیرد و حالا پس از گذشت 25 سال از اولین معرفی رسمی آن، هالدن نسخه‌ای ویژه از جدیدترین مدل هالدن کلاب اسپرت را برای بزرگداشت چنین روزی معرفی کرد.
اول از همه بخش قدرتی این محصول است که هالدن درست و حسابی به آن پرداخته و در زیر کاپوت این خودرو یک پیشرانه V شکل هشت سیلندر را به خدمت گرفته که حداکثر 462 اسب بخار قدرت تولید می‌کند. برای انتقال و تبدیل این قدرت تولیدی هم هالدن دو جعبه دنده مختلف شش سرعته اتوماتیک مجهز به پدال‌های تعویض دنده دستی تعبیه شد در پشت فرمان و یک جعب دنده شش سرعته دستی را در نظر گرفته است.
علاوه بر بخش قدرتی، هالدن تجهیزات نوینی را هم به مجموعه امکانات این خوردو افزوده که مهم‌ترین آن‌ها شامل صندلی‌های جدید برقی اسپرت، سیستم ترمز دیسکی با چهار پیستون و رینگ‌های 20 اینچی آلیاژی می‌شود. از نظر ظاهری هم محدود تغییراتی برای این اتومبیل در نظر گرفته شده که در باله‌ای آیرودینامیکی بزرگ‌تر نصب شده بر روی درب صندوق عقب، رینگ‌های 20 اینچی، خروجی‌های اسپرت اگزوز بهینه سازی شده و ارتفاعی کمتر نسبت به زمین، خلاصه می‌شود.
در آخر هم لازم به ذکر است که نسخه ویژه هالدن کلاب اسپرت تنها به تعداد محدود 100 دستگاهی تولید و عرضه خواهد شد.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/4/22
میتونین حدس بزنین طراحیش شبیه چه ماشینیه ؟؟!!
البته چراغای عقبشم بی شباهت به یه ماشین آسیایی دیگه .....نیساااا
ولی در کل هم طراحیش خوبه هم پیشرانه ی قوی ای داره ایول
1394/4/22
هم شباهت زیاده به بی ام دبلیو داره هم به جنسیس کوپه