موضوعات داغ

واکسهال به جزییات VXR8 پرداخت

عکس مطلب اول
شرکت خودروسازی انگلیسی واکسهال که بیشتر به عرضه محصولات اپل در بازار انگلستان می‌پردازد، اطلاعاتی تکمیلی از خودروی جدید خود یعنی واکسهال VXR8 GTS منتشر کرد.
از لحاظ طراحی ظاهری در بخش جلویی خودرو از چراغ‌های تمام LED مجهز به چراغ‌های مخصوص روز که در دو طرف جلوپنجره دوقلو نصب شده‌اند، استفاده شده که شما را در نگاه اول به یاد محصولات ب.ام.و و به خصوص سری 3 این کمپانی آلمانی می‌اندازد، در زیر این دو سه فاکتور چهره آرایی هم مجموعه سپری بزرگ قرار گرفته که می‌توان مه شکن‌های LED نواری شکل را در میان ورودی‌های هوای خنک کاری ترمزها در دو طرف سپر و همچنین یک ورودی هوای بزرگ را در مرکز آن مشاهده کرد. در عقب هم به ترتیب از بالا تا پایین، یک اسپویلر بزرگ و در زیر آن چراغ‌های تمام LED و در پایین‌ترین نقطه از این بخش هم چهار خروجی جفتی در دو طرف سپر طراحی شده است. در واقع می‌توان گفت که این محصول واکسهال یعنی VXR8 GTS در پلتفرم خود با محصول "کلاب اسپرت" شرکت خودروسازی استرالیایی هالدن مشترک است که در مقاله‌های پیش از این به آن پرداخته بودیم. در نمای نیم رخ این محصول هم بیش از هرچیز دیگری، رینگ‌های 20 اینچی آلیاژی شش پره‌ای دوبل مشکی رنگ چرخ‌ها خودنمایی می‌کنند که سطح در تماس آن با جاده، با لاستیک‌های کانتیننتال ContiSport پوشیده شده است.
در زیر کاپوت این محصول هم یک پیشرانه 6.3 لیتری V8 مورد استفاده قرار گرفته که برای به ثبت رساندن شتاب 0 تا 96 کیلومتر برساعتی حدودا 4.2 ثانیه‌ای و حداکثر سرعت 250 کیلومتر بر ساعتی با محدود کننده الکترونیکی، حداکثر 576 اسب بخار قدرت و 740 نیوتن متر گشتاور را به واسطه جعبه دنده‌ای شش سرعته دستی یا شش سرعته اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل می‌کند.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/4/28
طراحی خارجیش زیاد به دل نمیشینه ولی طراحی داخلیش عالیه ،هماهنگ تر از نمای بیرونیشه
و پیشرانه هماهنگ و قوی ای هم داره که با قیمت حدود 31000 دلار خیلی عالیه
1394/4/29
Etefaghan man asheghe tarahi kharejisham,ye khodroye sporte shahri ke dige niyazi be sport kardanesh nist.tarahi dakhelish ye kam sport tar bood behtar bood.
1394/4/29
چرا واکسهال وارد کشور نمیشه؟
1394/4/29
اینکه همون شورلت ss هست