موضوعات داغ

پورشه 911 GT3 به خیابان‌ها آمد

عکس مطلب اول
پورشه 911 GT3 قطعا یکی از برترین و چابک‌ترین اتومبیل‌های اسپرتی است که تا کنون با پیشرانه‌ای تنفس طبیعی و جعبه دنده‌ای دستی شش سرعته (نسل قبل) ساخته شده است. در اینجا قصد صحبت کردن در مورد پورشه 911 GT3 را نداریم، ولی به تازگی یک تیونر فعال لهستانی صنعت خودروسازی با الهام از پورشه 911 GT3، به تقویت پورشه 911 توربو استاندارد پرداخته و با نصب قطعاتی آیرودینامیکی مشابه با GT3 بر روی بدنه این خودرو، به شباهت آن با پورشه GT3 کمک کرده است.
اول از همه در بخش طراحی ظاهری این پورشه، تیونر مذکور در قسمت جلویی خودرو از یک مجموعه سپر بزرگ با ورودی‌های بزرگ‌تر هوا بر روی آن و همچنین یک بامپر بزرگ فیبرکربنی در زیر آن استفاده کرده است و در بالای دو ورودی هوای اطراف سپر هم دو چراغ بزرگ مه شکن را نصب کرده است. در عقب هم باله بزرگ فیبرکربنی با پایه‌های باریک فلزی، اولین چیزی بود که در طراحی خودرو و حتی پیش از نگاه کردن به طراحی جلویی خودرو، نظرمان را به خود جلب کرد. علاوه بر این‌ها، یکی دیگر از مهم‌ترین چیزایی که در طراحی این خودرو بروزرسانی شده است، صندلی‌های اصلی نشیمنگاه راننده و شاگرد است که حالا به جای صندلی‌های استاندارد، از صندلی‌های اسپرت تمام فیبرکربنی با تشک‌های قسمت‌های تکیه گاه و نشیمنگاه استفاده کرده است.
برای پیشرانه هم این تیونر یک بسته افزاینده قدرت را برای پورشه 911 توربو در نظر گرفته که حداکثر قدرت تولیدی آن به 800 اسب بخار رسیده است.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/4/29
911 محشره واقعا
1394/4/29
ترجیح میدم به احترام مهندسین این کمپانی سکوت کنم.