موضوعات داغ

آپدیت جدید هوندا برای جاز عرضه شد

عکس مطلب اول
شرکت خودروسازی هوندا برای خودروی کوچک خود یعنی هوندا جاز (Jazz) که در اوایل سال جاری میلادی و در جریان برگزاری نمایشگاه بین المللی اتومبیل ژنو معرفی شده بود، پیشرانه‌ای جدید و همچنین سیستم‌هایی جدید برای دیگر بخش‌های فنی این خودرو ارائه کرده است که در ادامه بیشتر به آن‌ها خواهیم پرداخت.
در قدم اول، هوندا برای این خودرو پیشرانه‌ای جدید 1.3 لیتری از نوع I-VTE بنزینی را عرضه کرده که در دور موتور 6000 دور بر دقیقه حداکثر 102 اسب بخار قدرت و در دور 5000 دور بر دقیقه هم حداکثر 123 نیوتن متر گشتاور از آن بدست می‌آید که به واسطه یک جعبه دنده شش سرعته دستی یا انتقال متداول CVT، نیروی تولیدی آن به چرخ‌ها منتقل می‌شود که موجب ثبت شتاب صفر تا صد 11.2 ثانیه‌ای و حداکثر سرعت بیش از 190 کیلومتر بر ساعتی برای این خودرو می‌شود.
در کنار پیشرانه، هوندا به بهبود و بروزرسانی‌های دیگر بخش‌های هوندا جاز هم پرداخته که شامل یک سیستم فرمان جدید برقی، سیستم تعلیق جدید با قابلیت تنظیم ارتفاع و همچنین سیستم‌های ایمنی نظیر سیستم‌های کمک راننده برای خروج از پارک با هشدار دهنده، سیستم کنترل و ثبت ترافیک و سیستم روشنایی هوشمند می‌شود.
جدا از بحث مشخصات فنی هم هوندا حدود 95 میلی متر طول این خودرو را بیشتر کرده که موجب افزایش حجم فضای بار با صندلی‌های عقب تا 354 لیتر و با خواباندن صندلی‌های عقب تا 1314 لیتر شده است.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/4/31
با توجه به رفع تحریم خودروسازی اگر سایپا با شرکت های ژاپنی مثل هوندا و سوزوکی که در تولید خودروهای میکرو که کم مصرف جمع و جور و ارزان خبره هستن وارد مذاکره بشه میشه در اینده به تولید ماشین های مثل این به عنوان جایگزین پراید برای قشر کم بضاعت جامعه خوش بین بود... به امید اینده ای روشن
1394/4/31
آقا یا خانمa جک گفتی
اگه چنین ماشین هایی به ایران بیان قیمتی بالای70 تومن خواهند داشت که دراین صورت جایگزین شدن معنی نداره!
در ضمن متاسفانه خبر بدی درباره قیمت خودرو دارم،
اکثر سایت ها از گران شدن خودرو در آینده نزدیک خبر میدن که امیدوارم مردم ساکت نباشن نسبت به این موضوع
1394/5/1
جناب مهدی در صورت استفاده از پلت فرم و داخلی سازی با کاهش دادن بعضی اپشن ها میشه قیمت رو پایین اورد ضمنا احتمال کاهش نرخ ارز هم در اینده وجود داره کشوری مثل هند رو مثال میزنم که با همین روش تونسته خودروهای سایز میکرو شهری برای قشر متوسط تولید کنه یا امریکای جنوبی