موضوعات داغ

جشن تولد 65 سالگی مورگان پلاس 4 برپا شد

عکس مطلب اول
شرکت بریتانیایی خودروسازی مورگان، محصول جدید خود را در جشنواره سه روزه "سیلورستون کلاسیک" با نام AR پلاس 4 ( AR Plus 4 ) معرفی کرد.
مورگان AR پلاس 4، در واقع مدلی ویژه از سری محصولات پلاس 4 شرکت خودروسازی مورگان است که به مناسبت شصت و پنجمین سالگرد اولین مدل از پلاس 4 آماده و معرفی شده است که حالا در سینه خود از یک پیشرانه جدید 2 لیتری که توان تولید 225 اسب بخار قدرت را دارد، سود می‌برد.
براساس گفته شرکت خودروسازی مورگان، تا به الان تنها 50 واحد از این خودرو به مرحله تولید رسیده که هرکدام از آن‌ها با تمامی مطعلقات و پیشرانه محرک خود، تنها 900 کیلوگرم وزن دارند و همین امر موجب شده تا با رساندن نیروی تولیدی پیشرانه به دست چرخ‌های خودرو، حداقل شتابی صفرتاصد کمتر از 6 ثانیه بدست می‌آید. علاوه بر پیشرانه هم رینگ‌های جدید 16 اینچی مشکی رنگ، شاسی بهینه سازی شده، تعلیق جدید و چراغ‌های تمام LED هم برای این خودرو در نظر گرفته شده است.
در آخر هم گفتنی است که مورگان برای عرضه این محصول برچسب قیمتی 54 هزار و 995 پوندی را در نظر گرفته که از همین حالا می‌توان در نمایندگی‌های مختلف این شرکت، AR پلاس 4 را ثبت سفارش کرد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد