موضوعات داغ

آئودی A8 بیست و یک ساله شد

عکس مطلب اول
شرکت خودروسازی آئودی به مناسبت بیست و یکمین سالگرد تولد اولین نسل از سدان لوکس A8، نسخه‌ای ویژه از این محصول را با پیشرانه‌ای جدید و ظاهری اسپرت‌تر معرفی کرد که هم اکنون با قیمتی 72 الی 76 هزار و 490 پوندی در نمایندگی‌های مجاز این کمپانی در انگلستان ثبت سفارش می‌شود.
اول از همه برای این خودرو، آئودی یک کیت بدنه اسپرت را ارائه کرده که چهره‌ای اسپرت به خودرو بخشیده است، ولی طراحی کلی آن را اندکی به دیگر محصول آئودی یعنی S8 شبیه کرده است. به هرحال این بسته ارائه شده برای A8 شامل چراغ‌های ماتریسی تاریک‌تر در پیشانی، الگوهای کرومی مات جلوپنجره و مهم‌تر از همه، یک مجموعه سپر کاملا جدید می‌شود که بر روی آن ورودی‌های هوای بزرگ‌تر و ساده تر قالب گیری شده‌اند. در نمای نیم رخ این خودرو هم یک رکاب جدید در زیر درها نصب شده و در چهار گوشه خودرو هم رینگ‌هایی 20 اینچی آلیاژی پنج پره دوبل قرار گرفته که با رنگ مشکی و ماتی که دارد، به اسپرت نشان دادن خودرو کمک کرده است. از نمای عقبی این نسخه هم شرکت سازنده تصویری ارائه نکرده است، ولی آئودی بیان کرده که از چراغ‌های جدید و خروجی‌های تیتانیومی اگزوز استفاده خواهد کرد. مهم‌ترین تغییرات ظاهری صورت گرفته بر روی این خودرو هم مربوط به فضای داخلی کابین می‌شود، البته تغییرات که نه، بلکه بروزرسانی‌های زیادی را تجربه کرده که مهم‌ترین آن، نصب یک صندلی اسپرت برای سرنشینان جلویی خودروست که در 22 جت مختلف ( در تمامی قسمت ها از جمله پشت سری و تکیه گاه کمر و نشیمنگاه ) قابل تنظیم بوده و توسط چرم‌های مرغوب و شکیل روکش شده است.
در محدوده قدرتی این محصول هم تنها یک پیشرانه 3 لیتری V6 قرار گرفته که حداکثر 262 اسب بخار قدرت و 580 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد