موضوعات داغ

جشنواره تابستانه رنو با بهترین خودرو از دید مشتریان

عکس مطلب اول
همزمان با اتمام ماه مبارک رمضان و به میمنت توافقات هسته ای صورت گرفته، شرکت نگین خودرو طرح فروش ویژه ای را آغاز کرده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت نگین خودرو؛ شکوهی، مدیر بازاریابی نگین خودرو، اعلام کرد: در این طرح محصولات رنو، در قالب ۲ روش فروش نقدی و اقساطی با شرایط بسیار جذاب عرضه می شوند که در این بین حداکثر تخفیف مربوط به خودروی فلوئنس دستی بوده که با مبلغ پایه ۷۹.۹۰۰.۰۰۰ تومان به فروش خواهد رسیدکه در روش نقدی مبلغ قابل پرداخت توسط مشتری با احتساب کلیه هزینه ها برابر با ۷۴.۹۰۰.۰۰۰ تومان می باشد.
وی در ادامه افزود: خودرو رنو فلوئنس دستی، که به عنوان نسل سوم مگان می باشد، در ارزیابی اخیر شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) توانست رتبه نخست رضایتمندی مشتریان را در حوزه کیفیت خودرو بدست آورد و بالاتر از محصولاتی از قبیل کیا سراتو، MG350، میتسوبیشی لنسر و هیوندا I20 قرار گیرد.
میزان تسهیلات در خصوص خودرو سفران، سدان ۶ سیلندر لوکس اروپایی، در هر دو تیپ افزایش چشمگیری داشته و به مبالغ ۷۰.۰۰۰.۰۰۰ و ۶۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان با دوره بازپرداخت ۸ ماهه بدون بهره تبدیل شده است. دوره بازپرداخت تسهیلات ۳۶.۰۰۰.۰۰۰ تومانی سایر خودروها ۱۰ ماهه بدون بهره بوده و تنها در خصوص خودرو داستر اتوماتیک 4X2 این رقم ۴۰.۰۰۰.۰۰۰ تومانی با دوره بازپرداخت ۲۱ ماهه می باشد.
شکوهی در پایان اعلام کرد: این طرح فروش ویژه محصولات نگین خودرو از روز شنبه مورخ سوم مرداد ۱۳۹۴ آغاز شده و با توجه به محدودیت عرضه خودروهای رنو، این طرح در صورت تکمیل سهمیه اختصاصی، بسته خواهد شد و پس از آن شرایط نرمال فروش ادامه خواهد یافت.

منبع: نگین خودرو

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/5/7
افرین به رنو خوب داره کار میکنه هینجوری ادامه بده فروشش بیشتر میشه تبلیغاتش خیلی ضعیف بوده
1394/5/7
اصلا هم اینطور نیست . رنو = بی کیفیت
رنو چیه که تبلیغشم بکنن
1394/5/7
خودروهای فرانسوی به خصوص رنو بی کیفیت و بی ریختن.
به عنوان مثال همین شاسی بلند های کره ای خیلی باکیفیت تر و خوش قیافه تر از فرانسویاس
اینم تاریخچه رنو
http://offroad4x4.ir/post/2496/%D8%AA%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%AE%DA%86%D9%87-%D8%B4%D8%B1%DA%A9%D8%AA-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88%D8%B3%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%B1%D9%86%D9%88.aspx