موضوعات داغ

تیونر آلمانی، شاسی بلند آلمانی تقویت کرد

عکس مطلب اول
تیونر آلمانی لایت ویت (Lightweight) که احتمالا برای اولین بار است که نام آن به گوشتان می‌خورد، برای ادامه کار خود به سراغ شاسی بلند ب.ام.و X4 رفت و باب میل خود، به بروزرسانی و تقویت قسمت‌های مختلف این شاسی بلند آلمانی پرداخته است.
در خصوص طراحی ظاهری این محصول تقویت شده، اگر طراحی نسخه استاندارد ب.ام.و X4 را به خاطر داشته باشید، متوجه تغییرات جزیی بخصوص در طراحی جلویی خودرو خواهید شد که به طور کلی در چراغ‌های اصلی پیشانی اندک تاریک شده، یک بامپر فیبرکربنی نصب شده در زیر سپر جلویی خودرو برای افزایش نیروی پایین برنده در جهت چسبندگی بهتر و دست آخر هم در یک قاب فیبرکربنی پشت آینه‌ها خلاصه می‌شود. برای قسمت عقبی خودرو نیز همچون قسمت جلویی آن تنها ریزه‌کاری‌هایی جزیی در نظر گرفته شده که شامل چراغ‌های عقب تمام LED تاریک‌تر، قاب فیبرکربنی نصب شده بر روی سپر و در بالای خروجی‌های جدید و اسپرت اگزوز و در آخر هم شامل یک اسپویلر یا باله‌ای آیرودینامیکی کوچک فیبرکربنی در انتهای درب پنجم این شاسی بلند می‌شود.
در زیر شاسی خودرو هم چهار عدد رینگ بزرگ 21 اینچی ده پره‌ای مشکی رنگ سوار شده که بر روی آن لاستیک‌های میچلین پایلوت سوپر اسپرت در ابعاد 35/245 در جلو و 30/265 در عقب نصب شده است. علاوه بر این‌ها، برای فضای داخلی کابین هم روکش‌های چرمی جدید آلکانتارا با دوخت مقابل دوگانه، پدال‌های جدید آلومینیومی و یک صفحه نمایشگر کمکی کوچک نصب شده به جای خروجی هوای سیستم تهویه مطبوع سمت راننده، در نظر گرفته شده است.
در محدوده قدرتی این خودرو هم یکی از پیشرانه‌های استاندارد ب.ام.و X4 در نوع شش سیلندر 3 لیتری توربو دیزل مورد استفاده قرار گرفته که قدرت تولیدی آن از 313 اسب بخار به دو خروجی قدرت 365 اسب بخاری و 375 اسب بخاری افزایش پیدا کرده و گشتاور تولیدی آن هم از 630 نیوتن متر به 690 نیوتن متر و 700 نیوتن متر افزایش پیدا کرده است.
در آخر هم شرکت تقویت کننده مذکور برچسب قیمتی 88 هزار یورویی را برای این محصول تقویت شده در نظر گرفته که حدود 17 هزار یورو بیشتر از قیمت مدل استاندارد ب.ام.و X4 دیزلی است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد