موضوعات داغ

آغاز دور تازه رقابتها با 488 GT3

عکس مطلب اول
شرکت خودروسازی ایتالیایی فراری طی بیانیه‌ای کوتاه اعلام کرد که در حال کار بر روی نسخه GT3 محصول جدید خود یعنی فراری 488 GTB است که در اواخر سال 2016 میلادی یا اوایل سال 2017 میلادی به طور رسمی معرفی خواهد شد.
متنی که پیش از این گفتیم، اطلاعات و اخباری است که توسط سخنگوی این شرکت تایید شده است، ولی مشکل اینجاست که چندان اطلاعاتی دقیق و تکمیلی از این محصول منتشر نشده است، اما اطلاعات و نشانه‌هایی در حد شایعه همراه با ارائه این خبر در وبسایت‌های مختلف خودرویی منتشر شده که بررسی آن‌ها در ادامه این بخش خالی از لطف نیست.
اول از همه همراه با انتشار متن خبر در منابع خبری صنعت خودرو، تصویری گرافیکی نیز در رابطه با این محصول توسط استودیوهای مستقل طراحی، آماده و ارائه شده که اگر به نسخه GT3 بودن آن استناد کنیم، می‌بینید که یک بامپر یا تیغه آیرودینامیکی بزرگ فیبرکربنی برای افزایش چسبندگی سر جلویی خودرو در زیر سپر نصب شده و در دو گوشه کناری سپر هم تیغه‌هایی نسبتا بزرگ فیبرکربنی نصب شده که با کاربردی دو منظوره، هم به چسبندگی خودرو کمک کرده و هم باعث هدایت بهتر هوا می‌شوند. لاستیک‌های خودرو هم با توجه به گلگیرهای باد کرده جلو، به نظر می‌ رسد که بزرگ‌تر شده‌‌اند. در انتهای شاسی هم یک اسپویلر بزرگ و ثابت فیبرکربنی نصب شده که با نگاه کردن از نمای جلویی خودرو هم قابل مشاهده است. علاوه بر این‌ها، قاب چراغ‌های جلو نیز تغییر کرده و درب کاپوتی جدید هم با هودهایی مرحله‌ای در قسمت جلویی خودرو سوار شده که در تصویر ارائه شده از این نسخه فراری 488 GTB قابل مشاهده هستند.
در قسمت مولد قدرتی فراری 488 GTB هم در حال حاضر یک پیشرانه 670 اسب بخاری (493 کیلووات) با گشتاور 760 نیوتن متری مورد استفاده قرار گرفته که می‌توان انتظار پیشرانه قدرتمندتر با قدرتی بیش از 750 اسب بخار و گشتاوری بیش از 850 نیوتن متر را برای نسخه GT3 فراری 488 GTB داشت.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد