موضوعات داغ

خودروهاي آينده هيونداي چگونه خواهند بود

عکس مطلب اول
شرکت خودروسازی هیوندای، از چشم انداز آینده خود در قالب یک خودروی لوکس کوپه کانسپت با نام "ویژن G" در موزه هنر لس آنجلس، رونمایی کرد.
هیوندای در خصوص این محصول چنین گفته که برای طراحی و تولید این خودرو، چندین فاکتور مهم از جلمه لوکس بودن، سبک بودن، قدرتمند بودن، زیبا بودن در کنار عملکرد بالا و پاسخگویی مناسب به نیازهای سرنشینان را در این خودرو گنجانده است. از نظر طراحی هم می‌توان گفت که این محصول یک اتومبیل شیک و اسپرت لوکس با استایل هیوندای جنسیس است که در قسمت جلویی آن یک جلوپنجره بزرگ تقریبا ذوزنقه‌ای شکل راس رو به پایین با توری‌های میانی نقره‌ای رنگ، چراغ‌های ساده ولی در عین حال بسیار پیشرفته و شیک و در آخر هم مجموعه سپر نسبتا ساده تنها با دو ورودی هوا در اطراف خود، طراحی شده است که جذابیت خاصی در این طراحی اتو کشیده به نمایش گذاشته است.
برای عقب خودرو هم یک بدنه حجیم با دو چراغ ساده در اطراف و خروجی‌های هضم شده در مجموعه سپر عقب و یک اسپویلر کوچک قالب گیری شده در انتهای درب صندوق عقب، طراحی شده که راستش را بخواهید به خاطر فرم خاص بدنه آن، برای بار اول به یاد طراحی عقبی بنتلی کانتیننتال افتادیم.
در داخل کابین هم تا حد امکان سعی شده از مرغوب‌ترین اجناس از جمله چوب در شکل گیری بعضی از تجهیزات داخلی کابین و همچنین لهجه‌هایی طلایی در چند قسمت از داخل کابین و همچنین از روکش‌های چرمی بر روی مابقی قسمت‌ها استفاده شده تا خاصیت به اصطلاح لوکساریتی هیوندای ویژن G را به حد کمال خود برساند.
در خصوص مشخصات فنی این خودرو هم هیوندای چندان اطلاعاتی ارائه نکرده است، ولی گفته که در زیر کاپوت این خودرو، یک پیشرانه 5 لیتری هشت سیلندر V شکل با قدرتی 420 اسب بخاری و گشتاوری 383 نیوتن متری، انجام وظیفه خواهد کرد.

نظرات کاربران

17 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/5/22
سرعت پیشرفت هیوندای عالیه. شرکت سایپا هم قراره تا اون زمان یه فیس لیفت دیگه روی پراید انجام بده و روی جلو پنجره ی پراید تغییراتی اساسی اعمال کنه!!!
1394/5/22
من با دیدن این عکسا بهیچ وجه نمیتونم باور کنم که این شرکت کارش رو همزمان با ایران خودرو شروع کرده!!!!
واقعا همت بالایی دارن همه ممالک....!
1394/5/22
با سلام جلوش مثل استون مارتین هست...ما کجا هیوندا کجا مقایسش دور از عقل هست...
1394/5/22
سلام
بی انصافی نکنید دوستان ایران هم صنایع کمپوت سازیه خوبی داره.
1394/5/23
اره. .....به خصوص کمپوت اناناس!!!
1394/5/23
والا ما هرچی کمپوت آناناس میگیریم نوشته ساخت تایلند ، یونان و ... در کل ایرانیشو ندیدم..
1394/5/29
میوه میاد اینجا بسته بندی میشه فک کنم .البته قوطیاشم از اون ور میاد ما میوه رو میزاریم تو قوطی
1394/5/23
لذت میبرم انقدر تلاش بی وقفه هیوندای و کیا رو برای قوی تر شدنشون میبینم ! درسته که ایران با هیوندای شروع کرد اما خیلی دلایل هستش که الان ما داریم پارس ال ایکس با فرمان اپتیمایی تولید می کنیم اونا هم به همچین کانسپتی رسیدن ! سوناتا سال 2007 هم از دنا صفر الان هم بهتره !! من یه پارس ال ایکس فول دارم ، داشبورد جدید ، سواریش موتورش همه چیش حال بهم زنه !!
1394/5/23
درست است که طراحی این ماشین مارو یاد 3تا از محصولات انگلیسی می اندازه(جاگوار،بنتلی و استون مارتین) اما پیشرفت فوق العاده کره ای ها بخصوص در این چند سال اخیر باعث تحریک حسادت ما می شود:(
شاید این نتیجه تعامل با دنیا باشد که این تفاوت عظیم در نرخ رشد را ایجاد نموده است و ما هنوز در اول وصف خودرو مانده ایم.:(
1394/5/24
من موندم کجای این ماشین برند هیوندای داره..این استون مارتین هستش
1394/5/24
اون لوگو که میبینی لوگوی جنسیس هستش
1394/5/29
لوگو استون مارتین نیست عزیزم لوگو جنسیسه
1394/5/24
سلام دوستان سوالی دارم اگر یه شرکت خودروسازی ایرانی پیدا بشه که خودرو مطابق آخرین مد طراحی و استاندارد در خود ایران تولید کنه آیا مردم ما ازش حمایت میکنند؟ به نظر شما چند درصد ازش حمایت میکنند؟
1394/5/29
ما بخوایم نخوایم داریم ازشون حمایت میکنیم دولتم که داره ازشون حمایت میکنه دیگه از این حمایت بیشتر که ماشینی که هنوز ساخته نشده رو میریم پیش خرید میکنیم بعد بعد 5 سال بهمون تحویل میدن؟؟
1394/5/24
آقا بی انصافی نکنید انتظارات شما خیلی بالاست ما توی کشورمون از 57 تا 67 که انقلاب و جنگ بود انتظار داشتی اون موقع برات مدل ماشین تحویل بدن از 70 هم که ایران خودرو با پژو شروع کرد چند تا مدل خوب داد پارس مختص ایرانه 206 اس دی مختص ایرانه ....مهندسین ایرانی طراحی کردن.....بعدش که از 84 هم که تحریم های سنگین شروع شد.... پژو نامردی که ایران خودرو رو تنها گذاشت..... ایران خودرو خط مونتاژ الگانس داشت .... بنز مونتاژ می کرد.....نگران نباشید ایران خودرو دوباره به روزای اوج برمی گرده ...
1394/5/24
1-پژو پارس همون 405 هست بر پایه 406 فیس لیفت شد2-206صندوقدار حاصل کار تیم برزیلی پژو هست نه ایران!3-پژو نامردی نکرد مثل هر آدم عاقلی دنبال منافع خودش بود میزان تجارت این شرکت با ایران دربرابر تجارت با کشورهای اروپایی و امریکایی ناچیز هست بنابراین طبیعی بود که بین ما و اونا،اونارو انتخواب کنه4-بنز الگانس تو ایران خودرو مونتاژ میشد و همچنان به قیمت فضایی فروخته میشد پس مشکل ایران خودرو و سایپا با مونتاژ بنز حل نمیشود و دست عده ای خاص میرسید بش5-الگانس بیانگر سطح تجهیزات خودرو های بنز هست و کلاس سی و ای و... با سطح تجهیزات الگانس ارایه می شود و الگانس تیپ ماشین نیست.حال خود قضاوت کن بی انصاف کی هست ملت که خواسته به حق دارن یا ایران فرغون و سایپا!موفق باشید.
1394/5/29
عزیزم؟اگه از اون زمان تا الان شرکت های به اصظلاح خودرو ساز سعی میکردن سالی چند قطعه از یه ماشینو خودشون تولید کنن الان تمام قطعات یه ماشینو خودمون میساختیم