موضوعات داغ

DMC باز لامبورگینی تقویت کرد

عکس مطلب اول
DMC، یکی از خوش ذوق‌ترین و معروف‌ترین تیونرهای فعال صنعت خودروسازی آلمانی است که به تازگی از آخرین پروژه خود بر روی لامبورگینی هوراکان پرده برداری کرده است، البته این اواخر بیشتر از DMC تقویت لامبورگینی به شیوه‌های مختلف و بر روی مدل‌های مختلف دیده‌ایم، ولی پس از وقفه‌ای نسبتاً طولانی، DMC دوباره با محصولی منحصر به فرد تقویت شده پا به رسانه‌های خودرویی گذاشته است.
معمولا نمی‌توان کسی را پیدا کرد که از طراحی محصولات لامبورگینی خورده بگیرد و تیونرها هم معمولاً به دنبال رفع معایب ظاهری و بهبود آن‌ها هستند، ولی محصولات لامبورگینی از این قاعده مستثنی بوده و تیونرها صرفاً برای خودنمایی و اسپرت‌تر جلوه دادن این محصولت به تقویت آن‌ها می‌پردازند که در این پروژه، DMC برای طراحی ظاهری هوراکان و اول از همه در قسمت جلویی آن، دو چراغ سابق لامبورگینی، ولی با قابی تاریک‌تر که خشن‌تر از قبل جلوه می‌کند، مجموعه سپر اصلی هوراکان که جدیدا یک بامپر یا تیغه آیرودینامیکی بزرگ در جهت افزایش چسبندگی سر جلویی خودرو که بخشی از آن به دیواره کناری سپر هم سرایت کرده است و در آخر هم از خطوطی قرمز متمایل به جگری استفاده کرده است.
در نمای نیم رخ هم رینگ‌های 20 و 21 اینچی آلیاژی چرخ‌ها که از پنج پره دوبل و جمعا 10 پره مشکی رنگ ساخته شده‌اند، دیده می‌شود که می‌توان از پشت پره‌های نازک ولی مستحکم آن‌ها کالیپراسیون قرمز رنگ ترمزها را مشاهده کرد. در عقب هم همانطورکه ملاحظه می‌کنید، از یک اسپویلر ثابت جدید و یک دیفیوزر بزرگ در زیر سپر استفاده شده که علاوه بر مبحث آیرودینامیکی و بهبود آن، در زمینه زیبا سازی هم تاثیر بسزایی داشته است.
در محدوده قدرتی این خودرو هم از همان پیشرانه سابق استفاده شده است، ولی با افزایش 20 اسب بخاری قدرت، حداکثر قدرت تولیدی آن به 630 اسب بخار افزایش پیدا کرده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد