موضوعات داغ

نسل ششم هیوندای الانترا در انتظار تولد

عکس مطلب اول
هیوندای اولین پیش نمایش رسمی نسل ششم هیوندای الانترا را در قالب یک تصویر گرافیکی نه چندان واضح، ارائه کرد.
براساس تیزر ارائه شده از نسل ششم الانترا، به نظر می‌رسد که هیوندای تغییراتی عمده را برای طراحی این محصول میان رده خود در نظر گرفته که موجب زیبایی و ظرافت بیشتر آن شده است.
با استناد و توجه به تیزر ارائه شده توسط هیوندای از نسل شش الانترا، می‌توان متوجه تغییرات عمده این محصول در نسل جدید شد و همانطور که می‌بینید، در قسمت جلویی خودرو از چراغ‌های اصلی روشنایی جگوار مانند پیشرفته و جلوپنجره‌ای مشبک شش ضلعی همچون سایر محصولات جدید هیوندای و بخصوص شاسی بلندهای آن، استفاده شده که به دور آن نواری کرومی کشیده شده است. در طرفین خودرو هم می‌توان ردپایی از ورودی‌های جدید اطراف سپر را دید که در کنار آن‌ها از چراغ‌های مه شکن شکیل و کوچک استفاده شده است.
به طور کلی می‌توان گفت که هیوندای الانترا در حد پرش از یک نسل به نسل جدید، تغییرات خیلی خوب و کاملی را تجربه کرده که با معرفی رسمی آن در نمایشگاه بین المللی لس آنجلس که در ماه نوامبر، یعنی حدوداً چهار ماه دیگر آغاز به کار خواهد کرد، جزییات بیشتر این محصول هیوندای را در اختیار شما قرار خواهیم داد.
برای محدوده قدرتی هم چندان اطلاعاتی منتشر نشده است، ولی هیوندای گفته که برای نسخه آمریکایی الانترا یک پیشرانه 1.6 لیتری 175 اسب بخاری T-GDI متصل به یک گیربکس هفت سرعته دوکلاچه را در نظر خواهد گرفت.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/5/29
فنیش عالیه اما گند زدن به ظاهرش . از ماشین هایی با طراحی مفهومی مثله این بدم میاد
1394/5/29
با سلام کجا به ظاهرش گند زده!!!از این زیباتر دیگه چه میشه؟طراحی مدرن وبه روزی داره بسیار هم زیباست
1394/5/29
سلام
فقط منتظرم تا بازار عرضه بشه...کاش به قیمتهای مدل قبلیش یا نزدیک به اون باشه.میخرمش
1394/5/30
سلام ماهم پس از سالها دنا و تیبا رو روانه بازار کردیم تا چشم همه رو کور کنیم . فقط فرق ما با کره ای ها در اینه که اونها با سرعت نور دارند حرکت می کنند و ما با سرعت لاک پشت ؛ تازه مدیران ایران خودرو و سایپا چه کلاسی که برای ملت نمیزارن و همه رو فاقد شعور فرض می کنند .
1394/6/1
حداقل یه موتور 2000 می ذاشت که بگیم 2000 هست رنده یکمی هم گشتاور بش بدیم تایراش رو بای بای کنیم