موضوعات داغ

وقتی تیونرها استیشن تقویت می‌کنند

عکس مطلب اول
فولکس واگن پاسات واریانت (Variant) که زیاد هم از عرضه آن نمی‌گذرد، تبدیل به یک سوژه برای ادامه کار تیونرهای صنعت خودروسازی شد. JMS، شرکت تیونینگ کننده صنعت خودروسازی که به قولی خودروهای خاص و کمتر انتخاب شده توسط سایر تیونرها را انتخاب می‌کند، بعد از اتمام پروژه بی ام و سری 5 به سراغ محصولات تولیدی کمپانی فولکس واگن رفت و از میان سبد گسترده محصولات فولکس واگن، استیشن پاسات واریانت را برای ادامه کار خود انتخاب کرده است که در ادامه بیشتر به بررسی آن خواهیم پرداخت.
در قدم اول JMS برای خاص‌تر کردن پروژه خود، یک سری بروزرسانی را برای طراحی این محصول در نظر گرفته که این تغییرات به صورت چکیده در جلو شامل همان چرغ‌های اصلی پیشانی، ولی با قاب داخلی تاریک‌تر، جلوپنجره‌ای اصلاح شده با حذف ستون‌های عمودی داخلی آن که حالا خیلی بهتر از قبل شده و بزرگ‌ترین آن هم شامل نصب یک بامپر در زیر سپر جلو می‌شود که علاوه بر مبحث آیرودینامیکی، به زیباتر شدن و اسپرت‌تر جلوه دادن چهره خودرو کمک کرده‌اند. در ضمن، برای گسترش این خصلت، شرکت تقویت کننده دو جفت رینگ 19 اینچی آلیاژی اسپرت با لاستیک‌های باریک خودروهای اسپرت و یک سیستم تعلیق اسپرت با کاهش ارتفاع 40 میلی متری برای محور عقب و کاهش ارتفاع 50 میلی متری برای محور جلو و دست آخر هم یک سیستم اگزوز اسپرت را در نظر گرفته که با گردشی 180 درجه‌ای، چهره‌ای اسپرت را از یک خودروی استیشن خانوادگی به نمایش گذشته است.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/6/4
تویونینگ میتونه بهتر رو به بهترین تبدیل کنه و این اتفاق روی مدل خانواده گی فولکس افتاده عالی دقیق و همه چی سر جای خودش . با تشکر سایت خودرو بانک.