موضوعات داغ

سوپر اسپرت وحشی ایرانی الاصل رضوانی

عکس مطلب اول
رضوانی بیست (Beast)، سوپر اسپرتی مینیاتوری ساخته شده برپایه آریل اتم است و چند صباحی بود که با حضور خود در رسانه‌های مختلف خودرویی، سر و صدای زیادی را به پا کرده بود، ولی حالا یک سوال پیش آمده و آن هم این است که علاوه بر تبلیغات بسیار گسترده و تعریفاتی که از عملکرد و قدرت آن می‌شود، آیا همچون آریل اتم، در عمل هم می‌تواند ثابت کند که توانایی ارائه این چنین قابلیت‌هایی را دارد یا نه؟!. از این رو یک ویدیو از این خودروی وحشی آقای رضوانی ارائه شده که به تمامی شک و شبهات مربوط به این اتومبیل پاسخ می‌دهد.
جهت یادآوری هم قابل ذکر است که در قسمت مولد قدرتی رضواتی بیست یک موتور چهار سیلندر 2.4 لیتری مجهز شده هم به سوپرشارژر و هم به توربوشارژر انجام وظیفه می‌کند که توانایی تولید حداکثر قدرت 500 اسب بخاری را از این پیشرانه نسبتا کوچک دارد که با هدایت قدرت تولیدی پیشرانه توسط جعبه دنده‌ای دستی انتقال پی‌در‌پی به خطوط انتقال، موجب بدست آمدن حداقل شتاب 0 تا 96 کیلومتر بر ساعتی 2.7 ثانیه‌ای و حداکثر سرعت 265 کیلومتر بر ساعتی شده است که بخش قابل توجهی از آن را باید مدیون وزن کلی 748 کیلوگرمی خودرو به لطف شاسی و بدنه فولادی فیبرکربنی آریل اتم 3 بود.
مجموعه شاسی و بدنه خودرو هم به صورت استاندارد بر روی چهار عدد رینگ 19 اینچی سوار شده‌اند که در جلو ابعاد لاستیک 35/235 و در عقب هم سایز لاستیک 30/295 دارند. از سایر ویژگی‌های مهم این خودرو هم می‌توان به صندلی‌های فیبرکربنی و اهرم تعویض دنده فیبرکربنی، پدال‌های آلیاژی، پنل‌های فیبرکربنی بدنه، چراغ‌های پیشرفته 3D جلو، شیشه‌ای قابل سفارش در جلو و همچنین غربیلک فرمان اسپرت فیبرکربنی که حدود 300 گرم وزن کمتری نسبت به غربیلک فرمان خوروهای اسپرت دارد، اشاره کرد.
در ادامه شما خوانندگان عزیز خودروبانک را به تماشای این ویدیو دعوت می‌کنیم.

نظرات کاربران

6 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/6/12
در مورد آقای رضوانی اطلاعاتی ندارم که یک سرمایه گذاره یا یه متخصص در زمینه ی خودرو ولی هرچه باشه ای کاش کشور ما زمینه ایی برای فعالیت این جور اشخاص در وطن خودشون فراهم میکرد که به پیشرفت مملکت هم خیلی کمک میکرد
1394/6/12
با سلام
ببخشید یعنی این خودرو واقعا ساخت ایرانه ، لطفا توضیحات بیشتر بدید... با تشکر
1394/6/12
ایرانیا تو تمام کشورا یه نخبه دارن و اون کشور بهشون بها میده امکانات میده آخرشم میشن پروفسور و کاشف و مخترع و .....میشه افتخار.....!!!
اینجام پره از این نخبه ها و اعجوبه ها ....ولی تا میخواد رشد کنه اخر سر یا دزد میشه یا معتاد یا گم میشه و .......!!!!!!!!!!!!!

ماشالا رضوانی......منصوری....پاکزاد و امثالشون

بازم یادتون باشه.....))))))خرید خودرو صفر اکیدا ممنوعه)))))))))))))
1394/6/12
خرید خودرو صفر ممنوووووووووع ع ع ع ع...................................................
1394/6/12
ایرانی ها نخبه هستند فقط یه حکومت خوب مثل آمریکا یا آلمان میخواند که همایتشون کنه بازم دم کشور های دیگه گرم اینجا که همه حیف میشن
1394/6/13
آره، نخبه هایی که حمایت رو با "ه" مینویسن!