موضوعات داغ

تویوتا هایلوکس یک میلیونی!

عکس مطلب اول
شعبه آفریقایی تویوتا به مناسبت فروش یک میلیونی هایلوکس، نسخه‌ای ویژه از این محصول را با نقاشی منحصر به فرد بدنه آماده کرده است.
اولین چیزی که به خاص شدن این محصول کمک کرده است، پیشرانه 8 سیلندر V شکل آن است که حجمی 5 لیتری داشته و از روی لکسوس IS F برداشته شده که با رساندن دور موتور آن به محدوده 6000 دور بر دقیقه، حداکثر 455 اسب بخار (335 کیلووات) قدرت را در اختیار خودرو قرار می‌دهد، البته در کنار پیشرانه هم تویوتا از قطعات و تجهیزات بهبود یافته استفاده کرده که بخشی از آن‌ها شامل منیفولد‌های مخصوص مسابقات داکار، سیستم‌های جدید مدیریتی و سیستم جدید کلاچ دو صفحه‌ای است که به تولید 455 اسب بخاری قدرت پیشرانه کمک می‌کنند.
از نظر طراحی ظاهری نیز تویوتا یک سری بروزرسانی‌ها را عرضه کرده که مهم‌ترین آن‌ها شامل نصب یک قاب اضافه در حاشیه‌های گلگیرها، قالب گیری یک هود نسبتاً بزرگ بر روی کاپوت، نصب یک گارد محافظ در جلوی سپر و چهار عدد رینگ 18 اینچی آلیاژی و مهم‌تر از همه، شامل نقاشی متفاوت ترکیبی بدنه می‌شود. برای عملکرد بهتر و به قولی اسپرت‌تر نشان دادن هایلوکس نیز، تویوتا از یک سیستم تعلیق اسپرت استفاده کرده که حدود 50 میلی متر کاهش ارتفاع را برای این نسخه از هایلوکس به همراه داشته است.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/6/17
اون وقت ما بايد بيام هايلوكس رو با دو ايربگ و مو تور ٢.٧ بخريم ١٧٠ مليون واقعا كه
1394/6/18
لطفا بررسي خودرو كيا موهاوي رو هم بزاريد
1394/6/19
یک همه جا روی واقعی که حتی نسخه لندکروز وانت 4500 سی سی هم نمی تونه باش رقابت کنه.
سر یه چهار راه در فاضلاب عمود مونده بود یعنی نصف در فاظلاب بالا بود هایلوک امود ردش کن تایر عقب موند یکمی گازی داد قشنگ تایر بدون بکسواد زا روی در فاضلاب رد شد حالا اگه نیسشان بود بکسواد و تایر نابود تازه رد هم نمی شد . این ماشین از جاده صاف هم بالا می ره