موضوعات داغ

هیوندای سوناتا بروزرساني شد

عکس مطلب اول
زمان زیادی از معرفی آخرین نسل از هیوندای سوناتا نمی‌گذرد، ولی شرکت سازنده یک سری بروزرسانی‌ها را برای سوناتا در نظر گرفته و چند قلم سیستم و قطعه جدید را هم به مجموعه امکانات آن اضاف کرده که در ادامه به توضیح و بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت.
پیش از هرچیز، شرکت خودروسازی کره‌ای هیوندای برای بهبود عملکرد سیستم تعلیق خودرو، از سیستمی جدید در این قسمت استفاده کرده که بدنه و متعلقات آن از آلومینیوم مستحکم ساخته شده‌اند که از طرفی هم در بهبود سطح رفاهی تاثیر گذار بوده و از طرفی دیگر هم موجب کاهش وزن اضافه خودرو در پی آن هم بهبود عملکرد کلی خودرو شده است.
از لحاظ امکاناتی نیز شرکت سازنده برای کنسول مرکزی داشبورد یک سیستم جدید چند رسانه‌ای مجهز به صفحه نمایشگر 17 اینچی را در نظر گرفته که فعلا فقط با سیستم عامل آندروید سازگاری دارد. علااوه بر این‌ها، یک سیستم ترمز خودکار اضطراری (AED) جدید با هشدارهای اولیه هم بر روی خورو سوار شده که در صورت خطر برخود از جلو، به راننده هشدارهای لازم را می‌دهد و در صورت بی توجهی راننده، به صورت خودکار اقدام به متوقف کردن خودرو می‌کند که می‌تواند تاثیر چشمگیری در کاهش تصادفات داشته باشد. رینگ‌های 17 اینچی جدید چرخ‌ها هم گزینه‌ای است که هیوندای برای بهبود زیبایی خودرو انتخاب کرده است.
در خصوص بخش مولد قدرتی هم هیوندای کاری به کار آن‌ها نداشته و همچنان از همان پیشرانه‌های اصلی استفاده می‌کنند.

نظرات کاربران

10 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/6/23
برای رضایت مشتری چقدر تلاش میکنن . دمشون گرم ولی نمیدونن ما اینجا فقط حسرت میخوریم
1394/6/23
نه شما باید بگی که نمیدون به ما اینجا نسخه پایه رو به اسم فول فول میدن و ماهم چهقدر ذوق میکنیم !
1394/6/23
تپرمز خودکارش خیلی خوبه.تو شهرای ما که همش ترافیکه گاهی اوقات آدم تو ترافیک انقدر کلافه میشه حواسش پرت میشه یهو نکاه میکنه میبینه جفت ماشین جلوییه محکم میزنه رو ترمز.خیلی از اینجور تصادفا دیدم.
1394/6/23
این یعنی احترام به مشتری افرین کره درسته از نظر کیفیت از ژاپن پایینتره ولی با گارانتی های نامحدود تو امریکا اروپا جبران کرده کاش ژاپنم همراه کیفیتش یکم اپشن به خودردهاش اضافه کنه حتی در بعضی نمونه های فولش به زور یا سانروف کوچک انداختم رو ماشین.ماشین در کنار کیفیت ایمنی باید امکانات داشته باشه
1394/6/23
صفحه نمایش 17 اینچی؟؟؟
درست نوشتید یا اشتباه تایپی؟
به نظر برای این ابعاد خودرو بیش از حد بزرگه
1394/6/23
داداش منظورش ۷ اینچ هست احتمالا،ودر پاسخ اون دوستمون که میگه ژاپنی ها کم آپشن هستن درست،ولی استراژیه شرکت ها برای تولید خودرو متفاوته،مثلا خودروهای آمریکایی پر مصرفن!
ولی همین ژاپن تو اروپا و امریکا بیشتر از کره ای ها فروش داره،اصولا ما ایرانی ها زیاد عشق پر آپشن هستیم.اگر کیفیت واسمون مهم بود خیلی زودتر از اینا این کمپین را بخاطره کیفیت پایین راه مینداختیم!
1394/6/24
مسعود جان بزار یه کم منطقی باشیم ! ایا کمپین نخریدن خودروی صفر واقعا و فقط به خاطر کم بودن کیفیت ساخته ؟؟؟ اگه اینجور بود که مردم از سال ۹۰ به بعد باید این کارو میکردن !!! دلیل اصلی این کمپین به خاطر خالی شدن جیب مردمه !!! چون هیشکی پولی تو جیب نداره !!! هدف مردم تو مرحله اول کم شدن قیمتاس تا بهتر شدن کیفیت !!!
1394/6/23
واقعا ازش خوشم میاد خشن و با پرستیج عالیه فوق العادست چه ماشین هایی میسازند حالا ایران.........
1394/6/23
صفحه نمایشگر 17 اینچ ؟؟؟ o_O
اینکه به چه دردی میخوره به کنار...
در عجبم کجای ماشین وصلش کردن
1394/6/24
100 درصد فروش ژاپن بالاتره.الان امریکایی ها هم خودروهای 2014 2015 پر اپشن زدن مثله نمونه فوله شولت مالیبو یا فورد تاروس.ژاپن ماشینای رنج قیمت بالاشون اپشنای خوبی داره مثل لکسوس.منظورم اینه چه خوب میشد خودروهای متوسطشون که قشر زیادی از مردم سوار میشن مثله کورولا 2015 یا یاریس یکم به اپشن توجه میشد حتی خیلیی از کرولاهای وارد شده دارای ایربگ کافی نیستن که شایدم نمایندگی ها تو ایران مقصرن حذف میکنن.علت استقبال ژاپنی تو اروپا امریکا به دلیل کیفیت قیمت قطعات ارزون و خدمات خیلی خوبه ما الان عصره تکنولوژیه هیچکس تو جهان از اپشن بدش نمیاد و حتما واسش مهمه