موضوعات داغ

مینی ونی عجیب از سوزوکی در راه است

عکس مطلب اول
سوزوکی، یکی از چندین شرکت بزرگ خودروسازی ژاپنی جهان، با مینی کانسپت خود به نمایشگاه اتومبیل توکیو ژاپن خواهد رفت، مینی ونی با نام اصلی "ایر تریزر (Air Triser)" که با توجه به شکل و شمایل آن، به نظر می‌رسد که خیلی کوچک‌تر از آن چیزی باشد که در تصویر نشان داده می‌شود.
شکل جعبه مانند این محصول کانسپت سوزوکی، به وضوح بیانگر بدنه و اتاق کوچک آن است که با ارائه چنین طراحی عجیب و غریبی، سعی بر افزایش فضای داخلی کابین آن داشته‌اند و به همین ترتیب، شرکت سازنده از صندلی‌هایی مجلسی رو در رو یا به اصطلاح فیس تو فیس استفاده کرده که قابلیت اتصال به یک دیگر را داشته و یک تخت راحتی بی عیب و نقص را در مواقع لزوم بوجود می ‌آورد. دسترسی به داخل کابین هم به لطف در کشویی مانند آن که در اکثر خودروهای ون هم دیده می ‌شود، بسیار راحت است. البته ناگفته نماند که صندلی‌ها را می‌توان به موقعیت استاندارد هم درآورد که در این صورت قابلیت حمل حدودا 7 سرنشین را دارد. یکی از مورد جالب طراحی داخلی کابین هم به غیر از سقف پانوراما و کف کابین چوبی، فرمان هدایت کننده خودروست که به بیانی ساده، مثل اهرم ترمز دستی ماشین‌‌های سنگین حرکت کرده و در شرایط مختلف خود را با محیط وفق می‌دهد.
برای محدوده قدرتی هم سوزوکی اعلام کرده که از یک پیشرانه بنزینی 1.4 لیتری استفاده خواهد کرد که به صورت هیبریدی، در کنار یک موتور الکریکی به تولید قدرت برای به راه انداختن این اتومبیل عجیب و غریب می‌پردازند، ولی متاسفانه سوزوکی اطلاعاتی از آن بیرون نداده و انتشار این اطلاعات را برای نمایشگاه اتومبیل توکیو گذاشته است.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/7/9
خوراک سفره با چندتا دوست فابریک که چادر بزنی لب ساحل