موضوعات داغ

سه نسخه جدید از پورشه

عکس مطلب اول
براساس آخرین خبرهای منتشر شده در وبسایت‌های معتبر خودروی، شرکت خودروسازی آلمانی پورشه نسخه‌های جدید سه مدل پورشه 911 کاررا 4، کاررا 4 کانورتیبل (کروکی) و تارگا 4 را تایید کرده است. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را در جریان جزییات این معرفی قرار دهیم.
براساس فیس لیفت 911، این سه مدل نیز بر پایه همین فیس لیفت توسعه پیدا کرده‌اند، ولی حدودا 44 میلی متر قوس چرخ‌ها بزرگ‌تر شده و یک نوار جدید چراغ نیز در عقب این سه محصول طراحی شده که دو چرغ اصلی خطر را مثل هیوندای آزرا به یکدیگر متصل کرده است. دیگر تغییرات قابل توجه این سه مدل از پورشه نیز عبارتند از یک سیستم درایو تمام چرخ محرک بهبود یافته و یک تعلیق تطبیقی PASM که ارتفاع کف تا سطح زمین این سه مدل را نسبت به فیس لیفت 911 حدود 10 میلی متر کمتر کرده است.
قدرت مورد نیاز برای به حرکت انداختن این خودروها نیز توسط پیشرانه‌ای 3 لیتری شش سیلندر توربوشارژر تامین می‌شود که در نسخه‌های مختلف، قدرتی بین 370 اسب بخار الی 420 اسب بخار در کنار گشتاوری 450 الی 500 نیوتن متری تولید می‌کنند.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/7/17
خیلی خشگل شده مخصوصا اون مدل تارگا4 یه جورایی طراحيش شبیه مدلهای قدیمی 911 شده ولی بروزتر و زیباتر من که خیلی خوشم اومد از این مدل جدید.ولی اون مثالی که زده شد مثل هیوندای آزارا خیلی خنده دار بود.هرچند که هیوندا این طراحی چراغ عقب رو از شورولت دزدیده.
1394/7/18
طراحی پورشه به گونه ای هست که پورشه های 6 یا 7 سال پوشش رو هم ببینی قدیمی و زننده نمیشه










و اما از آن بهتر سایپا!!!
دیگه استفراغ میکنم پراید و پژو و پیکان میبینم.










خودرو صفر چه داخلی چه خارجی برای ارائه قیمت جهانی بسیار ارزانتر ممنوع