موضوعات داغ

بی ام و M4 را باید اینطور دید

عکس مطلب اول
بی ام و، اولین شرکت خودروسازی غیر ژاپنی، از جدیدترین محصول خود که می‌خواهد در نمایشگاه اتومبیل توکیو ژاپن به نمایش بگذارد، پرده برداری کرد. البته نمیشگاه اتومبیل توکیو تنها بهانه‌ای برای معرفی و خودنمایی بی ام وM4 GTS است، چون در همین معرفی آنلاین نیز شرکت خودروسازی بی ام و این محصول را خوب و کامل معرفی کرده است، پس بدون مقدمه چینی بیشتر به بررسی این باواریایی ورزشکار می‌پردازیم.
به عنوان یک نمونه ممتاز ویژه با جبهه‌ای جدید، بی ام و M4 GTS به یک کیت بدنه آیرودینامیکی تهاجمی منحصر به فرد مجهز شده که این کیت بدنه شامل شکاف جلو بزرگ‌تر، کاپوتی جدید اسپرت و عضلانی‌تر با هودی بزرگ در مرکز آن، باله عقب فیبرکربنی قابل تنظیم که توسط پایه‌های آلومینیومی مات به درب صندوق عقب متصل شده است، خروجی‌های چهارتایی اگزوز تیتانیومی به صورت جفتی در دو گوشه سپر، دیفیوزری جدید در زیر سپر عقب و رینگ‌هایی آلیاژی منحصر به فرد طلایی رنگ با لاستیک‌های میشلین پایلوت اسپرت کاپ 2 می‌شود. در ضمن برای سیستم روشنایی جلو نیز بی ام و چراغ‌های LED و برای عقب هم از مجموعه چراغ‌های OLED استفاده کرده است.
در زیر کاپوت این باواریایی خشن نیز یک پیشرانه 3 لیتری توئین توربو شش سیلندر قرار گرفته که با رساندن دور موتور آن به محدوده مورد نظر، حداکثر 500 اسب بخار قدرت و 600 نیوتن متر گشتاور را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد که شتابی 3.8 ثانیه‌ای و حداکثر سرعتی 305 کیلومتر بر ساعتی را به همراه دارد.
جالب است که بدانید از این نسخه از M4 تنها 700 دستگاه ساخته خواهد شد که 300 دستگاه آن برای بازار آمریکا و تنها 30 دستگاه برای بازار انگستان است. قیمت پایه این مدل بیش از 121 هزار پوند است.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/7/20
من نمیدونم این بی ام دبلیو چه طوری طراحی میکنه. لامصب طرح هاش برای بلند مدت لذت بخشه هنوز هم مدل های دهه ۶۰ موجود در ایران را میبینم لذت میبرم. امید وارم قسمت همه بشه بی ام دبلیو سوار بشن.
1394/7/20
موافقم...
دقيقا بر خلاف كره ها...
مثلا سانتافه جديد و طوري طراحي كرده كه به شدت سانتافه قديمي ديدنش زجر اور شده و اصلا به چشم نمي اد ..... ظاهرش كاملا به خاطر ظاهر جديد سانتافه مسخره و كسل آور شده....
اين موضوع براي سوناتا-اسپورتيج- توسان-ازرا-اونته-و..... خيلي هاي ديگه افتاده كه با اومدن مدل جديد مدل قبلي به كل و به شدت از مد افتاده....
كه به نظر من اين يه توهين به مشتري و از اون مهمتر به خود شركت سازندست يه جورايي داره با اين كار طراحي هاي خودش و مي بره زير سوْال....
1394/7/20
پسر عجب چیزی هس خدا بده یه روزی بخریم
1394/7/20
الان بازم یه عده میان میگن ماشین ژاپنی و آلمانی و آمرکایی و... آشغالن فقط ماشینای کره ای مخصوصا سانتافه خوبه
1394/7/21
والا من دیگه ترجیح میدم چیزی نگم چون فکر نکنم حتی در حد ابراز احساسات و نظر دادن در مورد بی ام و هم باشم!!!