موضوعات داغ

وستا سدان روسی، محصولی از لادا

عکس مطلب اول
شرکت خودروسازی روسی لادا (Lada) که احتمالا نام آن را شنیده‌اید، به تازگی تصاویری از جدیدترین مدل سدان "وستا (Vesta)" منتشر کرده که در ادامه آن‌ها را مورد بررسی قرار خواهیم داد.
در خصوص طراحی ظاهری این محصول می‌توان بهبودهای قابل توجه‌ای را در سایر بخش‌های بدنه مشاهده کرد و بعضی جاها نیز می‌توان یک سری طراحی‌های اضافه را دید که صرفاً برای زیباسازی این اتومبیل در دستور کار قرار گرفته‌اند، به این ترتیب لادا با طراحی چراغ‌هایی جدید با قاب پهن‌تر، جلوپنجره‌ای مشبک با دو ستون اصلی افقی و مهم‌تر از همه مجموعه سپری زیبا و کاربردی، طراحی این محصول را چندین برابر بهتر از قبل کرده و می‌تواند فرصتی برای حضور این محصول در بازارهای جهانی نیز فراهم کند. از طرفی هم می‌توان به دو فرو رفتگی قسمت جلویی درب جلو و قسمت عقبی درب عقب نیز خُرده گرفت، چون از طراحی آن‌ها می‌توان فهمید که برای بالا بردن زیبایی خودرو، اصول طراحی و ضریب آیرودینامیکی نادیده گرفته شده‌اند!. در عقب خودرو نیز بیش از یک طراحی مستقل، می‌توان یک هیوندای سانتافه نسل جدید را مشاهده کرد.
از مشخصات فنی این اتومبیل نیز شرکت سازنده اطلاعاتی منتشر نکرده است، ولی شایعات حاکی از آن دارند که در زیر کاپوت این سدان روسی از دو پیشرانه 1.6 لیتری و 1.8 لیتری استفاده شده است.

نظرات کاربران

9 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/7/23
به یاری خدا اینو هم میارن ایران با قیمت های نجومی خوشگل
چینو کره و ژاپن و خودروهای داخلی و اروپایی تست تصادفشونو روی مردم ایران گذروندن حالا هم نوبت رسیده به روسیه
1394/7/23
لادا حرف نداره.یکی از اقوام ما یه لادا نیوا داره هر بلایی که بگین سرش میاره.توی سرعت گیرها و چاله چوله های شهر اصلا ترمز نمیزنه.توی آفرود هم که وقتی کمک سنگین میزاره از دیوار راست بالا میره.520000هزار کیلومتر هم کار کرده و آخ نمیگه.
1394/7/23
این دوتا طرحی که دو طرف ماشین انداختن ماشین رو داغون کرده
داد میزنه من لادا هستم از اروپای شرقی
1394/7/23
خودروبانک، اینهمه عکس تست و مقایسه تو کانال تلگرامت میزاری. با اینکه خیلی وقته بعضی عکسارو گذاشتی ولی هیچ کدومو منتشر نکردین تو وبسایت، چرا؟
یه نمونش مقایسه جک و توسان که خیلی وقته عکسشو گذاشتی ....
1394/7/23
کانال تلگرام خودرو بانک چیه ؟میشه یکی آدرسشو بزاره
1394/7/23
خط بدنه رو خخخخخخ
1394/7/23
قراره بیاد یا نه؟
1394/7/23
به جز طراحی بغل که اونم خیلی بد نیست همه چیزش موزون تر از دنا که لوکس ترین خودروی ساخت داخله هست..
1394/7/23
این لادا پلتفرم رنو لوگان و نیسان میکرای رنو نیسان هست به نوعی ال 90 روسی شده مثل پارس تندر که ایران نتونست صرحشو عوض کنه.