موضوعات داغ

کانسپت اسپرت میتسوبیشی به پایتخت می رود

عکس مطلب اول
میتسوبیشی داده‌های اولیه و عکس‌هایی از کانسپت سوپر اسپرت جدید خود با نام EMIRAI 3 Xdas منتشر کرد و بعد از آن اعلام کرد که این محصول را با خود به نمایشگاه اتومبیل توکیو شو خواهد آورد.
نمایشگاه اتومبیل توکیو موتور شو همانطور که احتمالا می‌دانید، سالیانه در توکیو ژاپن برگزار شده و محلی برای معرفی محصولات کانسپت شرکت‌های مختلف خودروسازی است. میتسوبیشی نیز یکی از شرکت خودروسازی فعال ژاپنی است که برای حضور در این نمایشگاه، دو الی سه محصول را تا الان معرفی کرده است که گل سرسبد محصولاتش را می‌توان همین محصول، یعنی "امیرای 3" معرفی کرد. در واقع 2 سال پیش هم میتسوبیشی همین طرح را در نمایشگاه اتومبیل توکیو ارائه کرده بود، ولی حالا طرح امیرای 3 تکامل پیدا کرده و با چهره‌ای قابل درک در این نمایشگاه حضور خواهد یافت.
در خصوص مشخصات فنی این محصول هم نمی‌توان چیز خاصی گفت، چون میتسوبیشی اطلاعاتی محدود از این محصول منتشر کرده است، ولی با توجه به تصاویر می‌توان گفت که این محصول در سگمنتی مشابه با خودروهای آریل اتم و KTM XBOW قرار دارد، با این تفاوت که این کانسپت بسیار پیشرفته‌تر و مجهز‌تر از آن‌ها است، چون در داخل کابین آن از دو مانیتور جدا از هم که در دو طرف صفحه کیلومتر نصب شده و به جای آینه‌ها عمل می‌کنند، از یک صفحه نمایشگر برای سیستم چند رسانه‌ای و کنسول مرکزی پیشرفته و همچنین از صندلی‌های اسپرت راحت‌تر استفاده شده است، ولی مطمئناً وقتی در خیابان هستید و باران شروع به باریدن می‌گیرد، باید فاتحه وسایل الکترونیکی از جمله همین نمایشگرهای داخل ماشین را بخوانید، مگر اینکه میتسوبیشی فکری برای آن‌ها کرده باشد.

نظرات کاربران

6 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/7/26
من نمیدونم این میتسوبیشی کی میخواد شکستو قبول کنه بابا مغلوب کره ایی ها شدید رفت خدایش اینو با جنسیس مقایسه کنید این به درد شهربازی و برای سرگرمی کودکان میخوره ژاگن داره به کجا میره؟؟؟؟؟؟؟؟
اوتلندر تو ایران در برابر سانتافه شکست خواهد خورد
1394/7/27
دوست من ، میتسوبیشی دقیقا چرا باید شکست رو قبول کنه؟
مقایسه ای که انجام دادی اصلا جالب نبود ، این طرح از میتسوبیشی چکارش به جنسیس؟؟؟!!!!!! جنسیس در یک کلاس دیگری ساخته شده و باید با خودروهای هم ردیف و هم کلاس خودش سنجیده بشه . همه ی شرکتها طرحهای کانسپتی این مدلی دارن ، قرار نیست که با اینا کسی بره تو خیابون دور دور کنه.
ضمنا مگه مسابقه فوتباله که مثلا اوتلندر در برابر سانتافه شکست میخوره؟؟؟!!؟ هر دوتاشون 2 تا شاسی بلند خیلی خوب هستن. و تو همین سایت مشخصات هر دوی اونا اومده . من فکر نمیکنم مردم از برند میتسوبیشی بدشون بیاد اونم در برابر هیوندای.
با تشکر
بچه ها خواهشی که دارم :
همونطور که میدونید ، تقریبا این سایت یکی از بهترین سایتهای خودرویی هست که از همه نظر کامله. پس بیاید نظرات رو بدون تعصب و توهین و یکم آگاهانه تر در اختیار هم قرار بدیم و کمتر از لفظهای بچه گانه استفاده کنیم .
1394/7/27
ماشین های کره ای فقط زرق و برقشون نسبت به ژاپنی زیادتره اما از نظر فنی و اجزایی داخلی اصلا قابل قیاس با ژاپنی ها نیستند برید تو بازار آمریکا بگردید ببینید که بیشترین فروش رو دارن اول تویوتا بعد هوندا .
نیسان و مزدا اون بازارشون به کنار
1394/8/17
خخخخ هیوندایی در برابر این جوکی بیش نیست
1394/7/27
آقرین آقا وحید
به شدت باهات راجب حرف آخرت موافقم
1394/8/17
عاشق ماشین های میتسوبیشی ام مثلASX کره ای ها هیچ تعریفی نداره به نطرم