موضوعات داغ

لکسوس GS F قیمت خورد

عکس مطلب اول
لکسوس در نهایت قیمت نسخه GS F را که در آغاز سال پیش به طور رسمی معرفی کرده بود، اعلام کرد که در ادامه دقیق‌تر به جزییات آن خواهیم پرداخت.
این خودروساز ژاپنی یعنی لکسوس، اعلام کرده که برای نسخه 2016 لکسوس GS F که در ماه دسامبر سال جاری، یعنی آخرین ماه میلادی وارد نمایندگی‌ها می‌شود، قیمت پایه 84 هزار و 440 دلاری را در نظر گرفته که هزینه‌هایی من جمله 940 دلار برای حمل و نقل، مالیات بر ارزش افزوده و همچنین پردازش و دستمزد و... نیز بر روی آن حساب شده و کلا قیمتی پایه 84 هزار و 440 دلاری در نسخه استاندارد به دست آمده که در صورت سفارشی سازی، این هزینه‌ها بیشتر هم خواهد شد.
پس از اعلام قیمت خودرو نیز خیلی‌ها ابراز کردند که قیمتی بالا داشته و ممکن است در فروش آن تاثیر داشته باشد، ولی از آنجایی که بر روی این اتومبیل از یک پیشرانه 5 لیتری هشت سیلندر V شکل تنفس طبیعی استفاده شده است، رقیبانی همچون بی ام و M5 و مرسدس بنز E63 AMG و همچنین آئودی RS7 در لیست رقیبان این خودرو از لحاظ حجم موتوری قرار می‌گیرند، ولی این سه مدلی که به آن‌ها اشاره داشتیم، به یک پیشرانه تقریبا هم حجم، ولی مزین شده به توربوشارژر مجهز شده‌اند که به برتیب برای بی ام و M5 برچسب قیمتی 94 هزار و 100 دلاری، یعنی حدود 10 هزار دلار گران‌تر از لکسوس GS F و برای مرسدس بنز E63 AMG نیز قیمتی 101 هزار و 700 دلاری و در نهایت برای آئودی RS7 هم قیمتی 108 هزار و 900 دلاری در نظر گرفته شده که به مراتب قیمتی خیلی بالاتر از لکسوس، ولی با حجم موتوری تقریبا یکسان دارند. البته یادآور شویم که این سه اتومبیلی که گفتیم از لحاظ حجم موتور با لکسوس برابر هستند و ممکن است قیمت تمام شده آن‌ها به خاطر قطعات و آپشن‌هایی باشد که بر روی آن نصب شده است.
در آخر هم جا دارد بگوییم که لکسوس GS F همچون برادر خود یعنی RC F، به یک پیشرانه 5 لیتری هشت سیلندر تنفس طبیعی مجهز شده که حداکثر قدرتی 467 اسب بخاری تولید کرده و می‌تواند شتابی 0 تا 96 کیلومتر بر ساعتی حدودا 4.5 ثانیه‌ای به ثبت برساند.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/7/28
عاشق طراحی جدید لکسوس برای چراغاشم
خیلی شیکه
1394/7/28
اول نيسان بعد تويوتا....
اول اينفينيتي بعد لكسس....
1394/7/29
کی بیشتر از من برات میمیره؟