موضوعات داغ

تویوتا پریوس C ویژه شد

عکس مطلب اول
تویوتا، بزرگ‌ترین شرکت خودروسازی ژاپن و جهان، نسخه‌ای ویژه از کوچک‌ترین خودروی هیبریدی خود یعنی پریوس C را معرفی کرد، نسخه‌ای که حالا چهره‌ای خشن تر به خود گرفته و دیگر طراحی ساده قبل را ندارد، ولی متاسفانه باید گفت که تویوتا تنها قصد تولید 1500 دستگاهی این خودرو را داشته و از سال 2016 میلادی به مشتریان خود تحویل می‌دهد.
در خصوص طراحی ظاهری تویوتا پریوس C گفتیم که تویوتا تغییرات زیادی بر روی آن اجرا کرده و عملا چهره پریوس را اسپرت تر و جوانپسندانه تر کرده است، ولی این را نباید نادیده گرفت که تویوتا پریوس حالا پس از تغییرات، شباهتی زیاد به فورد فیستا پیدا کرده که مهم‌ترین عامل آن را می‌توان در جلوپنجره اصلی و چراغ‌های اصلی روشنایی و همچنین شاسی و بدنه جدید و خاص آن مشاهده کرد. علاوه بر این‌ها نیز، تویوتا برای اینکه بتواند پریوس C را به حرکت درآورد، از چهار عدد رینگ 15 اینچی آلیاژی مشکی رنگ استفاده کرده که از جنبه اسپرتی هم مفید واقع شده‌اند. از تغییرات داخلی خودرو نسبت به نسخه استاندارد نیز می‌توان به صندلی‌های برقی قابل تنظیم در شش جهت، روکش‌های پارچه‌ای صندلی‌ها و کروز کنترل اشاره کرد. جهت یادآوری هم عرض کنیم که تویوتا پریوس C در قالب یک خودروی جداگانه و در سگمنت هاچ بک ارائه شده و هیچ ربطی به تویوتا پریوس‌های معروف ندارد و حالا نسخه‌ای ویژه از آن توسط تویوتا ارائه شده است، ولی از لحاظ طراحی، شباهتی ریز به پریوس‌های معروف دارند.
در بخش مولد قدرتی این خودرو نیز از پیشرانه تویوتا پریوس اصلی استفاده شده که از نوع هیبریدی بوده و به یک موتور الکتریکی و یک موتور درون سوز 1.5 لیتری 99 اسب بخاری مجهز شده است.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/7/29
چقدخوشگله داخلش.عاشق تویوتام.ماشیناش عالیه.
1394/7/30
این تو ایران هم می آید؟ آیا؟؟؟؟