موضوعات داغ

لکسوس LX570 به روایت تصویر

عکس مطلب اول
لکسوس آمریکا به تازگی ویدیویی تبلیغاتی از گل سرسبد شاسی بلندهای این کمپانی، یعنی ویدیویی از شاسی بلند LX 570 ارائه کرده که در آن به نمایش عملکرد این خودرو و همچنین کارهایی که می‌توان با پیشرانه 5.7 لیتری هشت سیلندر V شکل 383 اسب بخاری آن انجام داده، پرداخته است که در ادامه همین مطلب می‌توان ویدیوی مورد نظر را مشاهده کرد.
همراه با انتشار این ویدیو تبلیغاتی، لکسوس قیمت نهایی این محصول را هم اعلام کرده و لیستی از آپشن‌ها و امکانات آن هم ارائه کرده که در ادامه بیشتر به آن‌ها خواهیم پرداخت. اول از همه در مورد قیمت تمام شده این خودرو، لکسوس برچسب قیمتی پایه 89 هزار و 820 دلاری را بر پیشانی این خودرو چسبانده و همچنین در صورت تهیه نسخه فول آپشن آن، حدود 6 هزار و 640 دلار دیگر به مجموع قیمت ذکر شدهLX 570 افزوده می‌شود.
در خصوص امکانات و آپشن‌های بکار رفته در این خودرو هم لکسوس تنها به مهم‌ترین آن‌ها اشاره داشته که شامل سیستم جلوگیری از برخورد با قابلیت تشخیص عابر پیاده (PCS)، سیستم کروز کنترل هوشمند که در هر سرعتی کار می‌کند، سیستم کمک پارک، سیستم مانیتورینگ و دوربین 360 درجه، 10 کیسه هوای ایمنی و در آخر هم سیستم جدید کاهش شعاع گردش خودرو می‌شود که به کمک ترمزهای چرخ‌های عقب، شعاع گردش خودرو را کمتر می‌کند. علاوه بر این‌ها نیز لکسوس چند سیستم اضافه را هم در نظر گرفته که به صورت سفارشی می‌توان بر روی خودرو سوار کرد که شامل یک سیستم صوتی قدرتمند "مارک لوینسون" با صدایی فراگیر به قیمت 2350 دلار، یک سیستم سرگرمی مجهز به صفحه نمایشگر بزرگ برای سرنشینان عقب به قیمت 2005 دلار و در آخر هم یک صفحه نمایشگر رنگی سقفی به قیمت 900 دلار می‌شود.

نظرات کاربران

6 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/7/30
فنیش محشره اما قیافش مخصوصا جلوش زشته
1394/7/30
آقایی که میگی خرید خودروی صفر ممنوع الکی حرف بی خود میزنی اگه فقط یه کم اطلاعات داشتی میدونستی که ورود خودرو هایی با موتور بالای3500سی سی به داخل کشور ممنوعه همچنین ورود خودرو های 8 سیلندر هم ممنوعه پس این ماشین در ایران فروخته نخواهد شد پس الکی نگو خرید خودروی صفر ممنوع
1394/7/30
چرا لکسوس این حجم موتور رو کمتر نکرده و بجاش از توربوشارژر استفاده نکرده که قدرتش بره بالاتر؟ دلیل علمی داره؟
1394/8/1
ساده بخوام بگم به نظر من پیشرانه های توربو به دلیل تاخیری که دارن معمولا در شورع حرکت قدرت کمتری دارن ، به همین دلیل تو ماشین های آفرود سعی میشه از تنفس طبیعی استفاده بشه چون شما وقتی تو چاله گیر کنی نمیتونی دور بگیری و توربو عملکرد خوبی در آفرود نداره.
1394/8/3
جناب الفا نظرت کاملا اشتباه چون ویژگی موتورهای توربو اینه که توی دور موتور پایین هم قدرت زیادی تولید میکنن
جناب محسن 96 موتور های توربو نسبت به موتورهای تنفس طبیعی خیلی حساس تر و اسیب پذیرتر هستن و این اسیب پذیری برای یک خودرو افرود نکته منفی. شاید این دلیل انتخاب موتور تنفس طبیعی باشه.