موضوعات داغ

شورلت مالیبو، سدانی که اسپرت شد

عکس مطلب اول
شورلت مالیبو (Malibu) که جدیدترین نسخه از آن در سال جاری معرفی شد و قرار است با آغاز سال 2016 میلادی به بازار مصرف تزریق شود، به تازگی توسط شرکت سازنده انتخاب شده تا یک دوره جراحی پوستی را برای حضور در نمایشگاه اتومبیل خودروهای تقویت شده "سما" تجربه کند. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با تغییرات این اتومبیل آشنا کنیم.
اول از همه در خصوص طراحی ظاهری این اتومبیل باید گفت که شورلت تغییرات سطحی نسبتا قابل قبولی را اعمال کرده و برای شناخت بهتر آن، لقب جدید "Red Line" را بر روی آن گذاشته است. این تغییرات ظاهری نیز اگر از سر جلویی خودرو شروع کنیم، شامل چراغ‌های پیشانی کاملا مشکی، جلوپنجره‌ای مشکی رنگ دو تکه با الگوهای داخلی پهن‌‌تر و برجسته، مه شکن‌های نواری شکل دو طرف سپر با قابی تاریک‌تر و قطعه‌ای قرمز رنگ در زیر آن، رینگ‌های جدید 19 اینچی آلیاژی 5 پره‌ای دوبل مات با دو خط قرمز بر روی آن و همچنین در عقب خودرو نیز به طور مختصر‌تر، شامل چراغ‌هایی تاریک‌تر و خروجی‌های اگزوز جدید کرومی و در نهایت ارتفاعی کاهش یافته کف خودرو تا سطح زمین می‌شود.
در زیر کاپوت این خودرو نیز می‌توان گفت که شورلت یک عقب گرد محسوس داشته و برخلاف سایر شرکت‌ها که به ارائه قدرتمندترین پیشرانه‌ها بر روی محصولات خود می‌پردازند، شرکت خودروسازی شورلت برای مالیبو تنها دو پیشرانه اصلی 1.5 لیتری چهار سیلندر توربوشارژر و پیشرانه 2 لیتری چهار سیلندر توربوشارژر با قدرتی 250 اسب بخاری (186 کیلووات) و گشتاوری 350 نیوتن متری را در نظر گرفته است.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/8/3
پشت شبیه Yf
خیلی اسپرته