موضوعات داغ

M5 خاص با قدرتی 600 اسبی

عکس مطلب اول
شرکت خودروسازی آلمانی بی ام و نسخه‌ای ویژه را از M5 با لقب فلز خالص Pure Metal معرفی کرد، پس بدون مقدمه چینی بیشتر می‌رویم تا این نسخه ویژه از M5 را با هم بررسی کنیم.
اول از همه برای طراحی ظاهری این خودرو، شرکت سازنده یک رنگ بندی نقره‌ای متالیک را بر روی بدنه نقاشی کرده که رنگ آن با رینگ‌های 20 اینچی پنج پره‌ای دوبل آلیاژی آن یکی بوده و همین یک فاکتور باعث خاص و منحصر به فرد شدن آن در میان سایر M5ها شده است. در داخل کابین بی ام و بر روی صندلی‌های اسپرت جدید از روکش‌های چرمی بادوام مرینوس با دوخت مقابل موسوم به "سیلورستون" استفاده کرده که جلوه‌ای اسپرت‌تر از M5 را از داخل کابین به نمایش گذاشته است (البته این‌ها براساس گفته‌های شرکت سازنده بوده و در حال حاضر تصویری در داخل کابین آن در دسترس نیست).
مضاف بر اضافات بخش طراحی، یک پیشرانه قوی‌تر 4.4 لیتری هشت سیلندر V شکل توربوشارژردار از خانواده موتورهای توئین پاور نیز برای به حرکت درآوردن این خودرو در نظر گرفته شده که در حداکثر کارایی خود می‌تواند قدرتی معادل 600 اسب بخار (441 کیلووات) را در کنار گشتاوری 700 نیوتن متری تولید کند تا پس از ارسال این نیرو به چرخ‌های محرک خودرو، موجب به ثبت رسیدن شتابی صفر تا صد 3.9 ثانیه‌ای و حداکثر سرعتی بیش از 305 کیلومتر بر ساعت شود.
برای بهبود عملکرد این اتومبیل و حمایت بیشتر و بهتر پیشرانه نیز بی ام و یک سیستم تعلیق اسپرت برگرفته از سری اتومبیل‌های M، دیفرانسیل فعال سری M و در آخر نیز ترمزهای سرامیکی - کربنی مورد استفاده در ب.ام.و‌ های سری M را بر روی این خودرو هم نصب کرده است.
در آخر هم بی ام و خاطر نشان کرد که این محصول را تنها به تعداد محدود 20 دستگاهی تولید و به قیمتی 145 هزار و 281 دلاری عرضه خواهد کرد تا این خودرو را بیش از پیش خاص کند.

نظرات کاربران

8 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/8/2
kolan bmw ziad jaleb nist
1394/8/2
ممنون كه موجبات خنده ما رو حتي تو اين شرايط هم فراهم مي كنيد!!!!!!
1394/8/3
داداش چون شما گفتی جالب نیست منم دقت کردم دیدم نیست:| میخام بفروشمش برم پراید تولید ملی بخرم:)
1394/8/2
نه پس پراید و تیبا و پژو و رنو جالب هستن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
1394/8/2
bmwهمیشه فوقالعاده س
1394/8/2
man nesbat be benz goftam amoo jan benz yek sar o gardan balatar hastesh
1394/8/4
یعنی نظرات فوق تخصصیت تو حلقم مهندس!!!
1394/8/3
ازاین20تا یکیش مال منه میخوام پرایدمو بفروشم به جاش یه m5pure metalبخرم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!نامردین اگه فکرکنین دارم خالی میبندم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!