موضوعات داغ

تصویری که شاید نسل آیند سری 3 باشد

عکس مطلب اول
بی ام و سری 3 براساس اعلام خود شرکت خودروسازی آلمانی بی ام و، یکی از پرفروش‌ترین مدل‌های تولیدی‌اش در کنار بی ام و سری 1 است و این بدان معناست که شرکت سازنده حالا حالاها با این سری کار داشته و قصد ادامه حیات این سری را تا سالیان دراز دارد که می‌توان یکی از نشانه‌های آن را در فیس لیفتی که به تازگی از سری 3 معرفی شده است، مشاهده کرد. در واقع در این مقاله قصد بررسی فیس لیفت ذکر شده نداریم، بلکه در این یکی دو روز اخیر یکی از مجلات خودرویی با نام "بیلد" اقدام به چاپ تصویری در یکی از صفحات مجله خود کرده و همچنین عنوان کرده که این تصویر مربوط به جدیدترین نسل از بی ام و سری 3 خواهد بود که در سال 2018 میلادی معرفی خواهد شد!
در خصوص تصویر بچاپ رسیده در صفحه مجله "بیلد" ادعا شده که این تصویر توسط بی ام و توسعه یافته و به صورت جاسوسی به بیرون درز کرده است، اما حقیقت پنهان شده در پشت این تصویر حاکی از آن است که توسط یک مردی با نام رادوان واریساک طراحی شده و در تلاش برای واقعی جلوه دادن آن و در نهایت شاید استقبال شرکت خودروسازی بی ام و از این طرح، بر روی کاغذ کشیده شده و توسعه داده شده است. البته طرح آماده شده یک دیزاین و چهره خوب و قابل قبولی دارد و هر دو فاکتور سیلقه‌های امروزی و سلیقه‌های آینده‌نگرانه را در خود هضم کرده که در صورت نشان دادن چراغ سبز بی ام و به این طرح، می‌تواند جایگزین مناسبی حداقل در طراحی جلویی برای سری 3 باشد، چون طراحی عقبی با فرم بدنه‌ای که دارد، در قالب عکس چندان چنگی به دل نمی‌زند.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/8/3
چراغهای جلوش شبیه مازراتی شده
1394/8/3
واقعا زیباست...
برای سال 2018 که چه عرض کنم ، همین الان اگر بیاد خوبه . چون طراحی بی ام و به مرور داره از رقبا فاضله میگیره و قدیمی شده و تمام تمرکزشون بر دینامیک رانندگی هست ولی طراحی رو کمتر توجه میکنن ، حتی آئودی هم دست به کار شده ! این طرح میتونه در حال حاضر با نسل کنونی بنز رقابت کنه ، ولی نه در آینده!
1394/8/3
ب ام و طراحیش قدیمی شده چون طراحان مطرحی چون پیتر شریر رو در تیم طراحیش نداره. ولی این واقعا زیباس. حیف که ما تو خوابم نمی بینیمش
1394/8/4
و حتی معتقدم فضای داخلیش هم علاوه بر اینکه لوکس و شیک هست، هنوز فاصله داره با سایر رقبا ....
البته جدیدا حرکت هایی انجام شده و این فاصه رو کم کرده
مثل صفحه کیلومتر دیجیتال و یا تشخصی دست خط برای سرچ در کنتاکت رو اضافه کرده
و همچنین چیدمان ساده و لوکسی که در داشبورد به کار برده
طرح های مفهومی خیلی زیبایی برای فضای داخلیش درنظر گرفته شده ولی نمیدونم چرا ازشون استفاده نمیکنه!!