موضوعات داغ

آئودی A8، قوی‌تر و خشن‌تر از همیشه

عکس مطلب اول
آئودی آمریکا از نسخه قوی‌تر آئودی A8 L با لقب 4.0T Sport پرده برداری کرد و همراه با آن اطلاعاتی فنی را هم منتشر کرده که در ادامه به طور مختصر به بررسی آن‌ها پرداخته‌ایم.
در قدم اول برای ویژه کردن آئودی A8 L، همانطورکه در تصاویر آپلودی مربوط به این اتومبیل هم مشاهده می‌کنید، شرکت سازنده به طراحی و بروزرسانی مجدد چهره این خودرو پرداخته و حالا با کاهش ارتفاع کابین نسبت به زمین و استفاده از چرغ‌هایی تاریک‌تر و مجموعه سپری دوبار طراحی شده با الگوها و شکستگی‌های بیشتر و برجسته‌تر، به اسپرت‌تر و خشن‌تر شدن چهره این خودرو کمک کرده است. در داخل کابین هم برای افزایش سطح رفاهی در تقابل با افزایش خصلت ورزشی، از صندلی‌های جدید و لوکس با قابلیت تنظیم در 22 جهت روکش شده با چرم‌های آلکانتارا و الگوهای دوختی الماسی استفاده شده که برای بالابردن لذت استفاده از آن‌ها، به سیستم‌های تهویه اعم از گرمکن و سردکن و همچنین یک ماساژور مجهز شده که همگی در قالب یک مجموعه بر روی چهار عدد رینگ 20 اینچی آلیاژی استاندارد با لاستیک‌های تمام فصول یا رینگ‌های 21 اینچی پوشیده شده از لاستیک‌های تابستانی به صورت سفارشی، سوار خواهند شد.
از دیگر امکانات جدید این اتومبیل هم می‌توان به سیستم‌های مختلف کمک راننده از جمله سیستم هشدار خروج از جاده، سیستم کروز کنترل هوشمند بهبود یافته و صفحه نمایشگری جدید سقفی اشاره کرد.
برای بخش مولد قدرتی این A8 L خاص نیز شرکت آئودی از همان پیشرانه اصلی 4 لیتری V8 استفاده کرده است که حالا با افزایش قدرتی 15 اسب بخاری، حداکثر قدرت تولیدی آن به 450 اسب بخار (336 کیلووات) افزایش پیدا کرده است.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/8/5
Love germany