موضوعات داغ

چراغ سبز هوندا به خودروی اسپرت الکتریکی

عکس مطلب اول
شرکت خودروسازی ژاپنی هوندا خبر از تولید یک خودروی تمام الکتریکی اسپرت داد و تایید کرد که در حال حاضر در حال کار بر روی آن بوده و به مراحل پایانی تحقیقات نزدیک شده است.
براساس اطلاعات منتشر شده توسط سایت منبع به نقل از شرکت خودروسازی هوندا، خودرویی که قرار است در نقش یک خودروی اسپرت تمام الکتریکی در بازار حاضر شود، خودرویی برگرفته از سری اتومبیل‌های مسابقه‌ای "پایکس پیک" یعنی اتومبیل‌های خارج از جاده‌ای کوه نورد یا تپه نورد (تقریبا مثل خودروهای رالی، ولی نه خود خودروهای رالی) است که حالا با استاندارد‌های خودروهای شهری نیز مطابقت داده شده و بر روی آن، پیشرانه‌ای تماماً الکتریکی نصب شده است. براساس ادعای منبع، این اتومبیل ظاهر و چهره‌ای شبیه به CR-Z داشته و به یک پیشرانه محرک تمام الکتریکی متشکل از چهار موتور جاگانه، مجهز خواهد شد که هر یک از موتورهای الکتریکی به صورت مجزا بر روی یک چرخ نصب شده و این خودرو را عملاً یک خودرو چهار چرخ محرک مستقل می‌کنند.
نیروی مورد نیاز برای به حرکت درآوردن هر چهار موتور نیز توسط باتری‌های لیتیوم یونی 16 کیلووات ساعتی تامین می‌شود که قادر به ارائه حداکثر قدرتی 250 اسب بخاری (187 کیلوواتی) است، ولی گویا شرکت سازنده در حال کار بر روی این پیشرانه است تا حداکثر قدرت تولیدی آن را به مرز 350 اسب بخار نزدیک کند.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/8/6
قيافش شبيه ادميه كه تازه از خواب بيدار شده:))))))
1394/8/6
باید دید با هر بار شارژ چقدر میتونه حرکت کنه.
ولی قیافش خیلی با مزه س