موضوعات داغ

RX-VISION، کانسپت خاص نمایشگاه توکیو

عکس مطلب اول
کانسپت مزدا RX-VISION که پیش از این تیزری نامفهوم از آن ارائه شده بود، دیروز صبح در اولین روز کاری نمایشگاه بین المللی اتومبیل توکیو ژاپن معرفی شد. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را بیشتر با این مفهومی اسپرت ژاپنی‌ها آشنا کنیم.
طراحی RX-VISION ، اولین چیزی است که مخاطب را شیفته خود می‌کند، طراحی ظریف و عضلانی که همچون مرسدس بنز AMG GT، بدنه‌ای کشیده در قسمت جلوی خود دارد و در قسمت عقبی هم بدنه‌ای نزدیک به کابین طراحی شده دارد که با الگوهای طراحی بی‌نظیری همچون خروجی‌های دوبل کرومی اگزوز در هر دو طرف سپر عقب، چراغ‌های اخم کرده جلویی، جلوپنجره معروف نسل جدید مزدا، مجموعه سپری آیرودینامیکی و چهره‌ای خشمگین و خسته، موفقیتی مثال زدنی را برای شرکت سازنده به همراه داشته است. طراحی داخلی کابین هم تا حد امکان همچون خودروهای اسپرت، مینیمالیستی کار شده و در آن از فرمانی سه شاخه اسپرت، پدال‌های آلومینیومی و روکش‌های چرمی بر روی ادوات داخلی آن استفاده شده تا بیش از یک خودروی مدرن و پیشرفته، حس و حال یک خودروی اسپرت را به مخاطبانش منتقل کند.
در آخر هم باید گفت که این طرح در مراحل اولیه قرار داشته و هنوز پیشرانه‌ای دقیق برای آن در نظر گرفته نشده است، ولی گفته شده که از پیشرانه‌های دوار وانکل در بخش مولد قدرتی آن استفاده خواهد شد.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/8/8
Perfect
1394/8/8
خدا رو شکر هنوز طراحی خودرو به اخر خط نرسیده