موضوعات داغ

لکسوس LS جانشین انتخاب کرد

عکس مطلب اول
شرکت خودروسازی ژاپنی لکسوس نسل جدید و جانشین برحق لکسوس LS را در آغازین روز نمایشگاه اتومبیل توکیو ژاپن معرفی کرد، ولی نه با خود نام LS، بلکه با نام جدید LF-FC که پس از تایید و ورود به چرخه تولید، در بازار جهانی در مقابل رقیبان دیرینه پدرش صف آرایی خواهد کرد.
این کانسپت سدان، در طولی نسبتا زیاد 5300 میلی متری، در عرضی 2000 میلی متری و همچنین در ارتفاعی 1410 میلی متری طراحی و تکامل پیدا کرده که با طراحی پر زرق و برق خود، چشمان هر مخاطبی را به سمت خود جلب می‌کند. چراغ‌هایی اخم کرده 3تایی با الگوهای L شکل، جلوپنجره‌ای بسیار بزرگ نسل جدید لکسوس با الگوها و قطعاتی کوچک برگرفته از پوست مار، مجموعه سپری بسیار بزرگ و حجیم و رینگ‌هایی بزرگ آلومینیومی که یک طرح کامل و بی نقص را در جلو به نمایش گذاشته‌اند. ولی در عقب با در نظر گرفتن سلیقه، طرح آن چندان جذاب نیست و به نظر می‌رسد که لکسوس بیش از اندازه افراط کرده است، ولی در کل می‌توان نمره قبولی را به این بخش داد.
در خصوص مشخصات فنی هم لکسوس گفته که برای تامین نیروی حرکتی LF-FC از پیشرانه‌ای محرک هیدروژنی استفاده خواهد کرد که در نیم تنه عقبی نصب می‌شود، ولی با بکارگیری سیستم درایو نوآورانه در نیم تنه جلویی، نیروی تولیدی به چرخ‌های جلویی نیز ارسال می‌شود تا لکسوس LF-FC عملا یک خودروی چهار چرخ محرک هیدروژنی شود.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/8/8
اتفاقا طراحی عقب خودرو بسیار بسیار همانند جلوش عالی است. با اینکه این طرح کانسپته اما اگر به مرحله تولید برسه میشه زیباترین اتومبیل حال حاضر دنیا را لقب بگیره.
1394/8/8
جسارت لکسس در استفاده از نمونه کانسپت به عنوان نمونه قابل عرضه در بازار در نوع خودش جالبه
1394/8/8
این که کاملاً شبیه جنسیس کوپه 2016 و ویژن جی تی هیوندای که بزودی تولیدشون شروع میشه است؟!!!
1394/8/8
این ماشینه یا هواپیما ؟؟؟!!!