موضوعات داغ

هیدروژنی هوندا آماده عرضه شد

عکس مطلب اول
هوندا در چهل و چهارمین دوره از نمایشگاه بین المللی اتومبیل‌های کانسپت توکیو ژاپن، تولید خودروی "کلاریتی (CLARITY)" که پیش از این با نام موقت FCV معرفی شده بود را تایید کرد و اعلام کرد که در اوایل سال آینده میلادی در ژاپن و بعد از آن هم در بازارهای اروپا، عرضه آن را شروع خواهد کرد.
این خودرو از لحاظ ابعادی در سایزبندی 4895 میلی متری در طول، 1875 میلی متری در عرض و ارتفاع 1475 میلی متری خلاصه می‌شود که در سگمنت سدان‌های سایز متوسط قرار داشته و قابلیت حمل حداکثر 5 سرنشین بالغ را در کابین جادار خود دارد.
از لحاظ فنی هوندا اعلام کرده که ضخامت هر سلول سوختی در پیشرانه هیدروژنی را به 1 میلی متر، یعنی 20 درصد کوچک‌تر از سلول‌های موجود بر روی خودروهای دیگر رسانده که در مجموع باعث کاهش 33 درصدی ابعاد آن در مقایسه با رقبا شده‌اند که خود افزایش فضا برای راحتی سرنشینان و همچنین بکارگیری سیستم‌های دیگر را فراهم کرده است، ولی در عوض همچنان توانایی تولید قدرتی 177 اسب بخاری را دارد.
با نگاهی دقیق‌تر به طراحی ظاهری این محصول، خواهید دید که هوندا برای چهره آرایی این محصول اندکی از رنو تالیسمن الگوبرداری کرده و با کمک آن، چراغ‌های اصلی پیشانی کشیده تمام LED را شکل داده که در گوشه بیرونی آن، شاهد طراحی یک قاب چراغ باریک تا پایین سپر هستیم که به مه‌شکن‌های اصلی دو طرف سپر متصل شده و یک شکل یکپارچه با چراغ‌های اصلی گرفته است. علاوه بر این‌ها، در قسمت مرکزی شاسی و میان دو چراغ اصلی، جلوپنجره‌ای نسبتا ساده طراحی شده که یک نوار کرومی از بالای چراغ‌‌ها به درون آن کشیده شده و از طرف دیگر هم به چراغ‌های مخالف ختم می‌شود.

نظرات کاربران

6 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/8/9
باز الان یکی پیدا میشه میگه
خرید خودرو صفر ممنوع :))
1394/8/9
خرید خودرو صفر اکیدا ممنوع!
1394/8/9
خرید خودرو صفر ممنوع
چه داخلی ، چه خارجی
1394/8/9
خرید خودروی دست دوم ممنوع
1394/8/10
خرید خودرو صفر ممنوعه مردم
1394/8/21
براچی میگین خرید خودرو صفر ممنوع؟