موضوعات داغ

ویژن، کرم شب ‌تاب مرسدس بنز

عکس مطلب اول
شرکت خودروسازی مرسدس بنز در نمایشگاه بین المللی اتومبیل‌های کانسپت توکیو، از دومین خودروی کانسپت مکعب مستطیلی خود با نام موقت ویژن پرده بردری کرد.
اول از همه برای شکل گیری و تکامل این کانسپت، شرکت سازنده از چهارچوبی مکعب مستطیلی به ابعاد 4803 متری در طول، 2100 میلی متری در عرض و ارتفاعی 1600 میلی متری استفاه کرده تا یک معماری دقیقاً شبیه به دیگر کانسپت این کمپانی یعنی F 015 داشته باشد، ولی با یک طراحی بهتر و زیباتر که حالا چشم‌ها را به بازی گرفته و هرکسی را شیفته خود می‌کند. اگر هم کمی در مورد خصوصیات این اتومبیل صحبت کنیم، می‌توان گفت که این کانسپت به درب ورودی و خروجی بال مانند مجهز شده که رو به بالا باز می‌شود، البته اگر درب را کشویی می‌ساختند خیلی بهتر و کاربردی‌تر بود و می‌شد در هر مکان و فضایی از آن استفاده کرد، ولی خب نوآوری و خلاقیت اولین چیزی است که شرکت خودروسازی مرسدس بنز به آن احترام گذاشته و با آغوشی باز به استقبال آن می‌رود. در داخل کابین هم با توجه به تصاویر ارائه شده، می‌توان کابینی مبلمان شده را مشاهده کرد که به صورت حلقه‌ای در کنار دیواره‌های کابین نصب شده و بیشتر از یک کابین اتومبیل، اتاقی برای مهمانی را شبیه سازی کرده‌اند و در مرکز آن هم هولوگرامی سه بعدی را به عنوان سیستم سرگرمی تعبیه کرده اند تا دیگر جای هیچ حرف و حدیثی باقی نماند.
در خصوص مشخصات فنی هم اولین چیزی که مرسدس بنز به آن اشاره داشته است، وجود یک سیستم رانندگی خودران با قابلیت سوئیچ بر روی حالت دستی است. علاوه بر این، برای اینکه نیروی مورد نیاز برای حرکت این خودرو تامین شود، مرسدس بنز از همان سیستم محرک مورد استفاده در F 015 استفاده کرده که یک باتری ولتاژ بالا با قابلیت شارژ بی‌سیم داشته و یک مخزن هیدروژنی CFRP هم در کنار آن نصب شده است تا خودرو را تا حداکثر مسافتی 980 کیلومتری همراهی کنند.

نظرات کاربران

11 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/8/9
آخ برین کلیپشو ببینین طرف پشت فرمونشه میارتش اینو جلوی سن یک ابهتی داره.بعد تو سرعت بالا ماشین پشتش یکم طولانی تر میشه یعنه یجورای دم درمیاره.رینگاش به حالت صاف در میاد و جلو پنجرش هم بازتر میشه.بالاترین ضریب آیرودینامیکی رو بین همه ی سدان های تولید شده داره.
1394/8/9
اون یه ماشین دیگست که قراره سال 2020 بیاد و ضمنا تو نمایشگاه فرانکفورت ارائه شده. اون کلیپ هم مال اون جاست
1394/8/9
کار شاخی نکرده هر وقت تونست از رو دمپایی وانت بزنه اون موقع میشه گفت شگفت انگیز
1394/8/9
وانت کارا... دمپاییه سایپا
1394/8/9
الان اینو تونستن بسازن؟؟؟؟؟؟؟ اون وقت ما تازه توی برنامه 2 سال آیندمون هست که ماشینایی با گیربکس اتومات تولید کنیم .......
1394/8/9
چقد جالبه!!
1394/8/9
سلام دوستان خودرو بانک. واقعا شوکه شدم. مگه میشه ؟ مگه داریم؟ من به این میگم ماشین فضایی به عبارت دیکر بشقاب پرنده.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
1394/8/9
مبلمان داخلش جون میده واسه یه دور همی و چاقیدن یه قلیون مشت...
1394/8/10
این که چیزی نیست.مرد اونه که ایرانی رو آشفال سوار کرد
1394/8/21
یعنی بهترین ماشینی که از نظر فناوری ساخت و راحتی باید گفت همینه
امیدوارم روزی برسه که یکی ازین و داشته باشم
1397/10/5
خیلی عالی بود خیلی لذت بردم بابت زحماتتون ممنون☺😀😁