موضوعات داغ

کیا سراتو کوپ شاسی بلند در آمریکا

عکس مطلب اول
ویرایش و تقویت نسل جدید کیا سورنتو و اپتیما، نشان از آن دارد که شرکت خودروسازی کیا قصد حضوری فعال در نمایشگاه اتومبیل‌های تقویت شده سما دارد و حالا نیز با معرفی یک نسخه ویرایش شده از محصولاتش با نام "فورت کوپ مود باگر (Forte Koup Mud Bogger)" میخواهد اولین حضور رسمی‌اش در نمایشگاه "سما" را با شکوه هرچه تمام‌تر آغاز کند. خودرویی کوپه، ولی با تقویتی حرفه‌ای که با استفاده از رینگ‌های بزرگ، بیشتر به اتومبیل‌های آفرودی شبیه شده است.
از لحاظ طراحی، شرکت خودروسازی کره‌ای کیا تنها همین یک تصویر را ارائه کرده است، ولی در پس همین تصاویر نیز می‌توان به ویژگی‌های این اتومبیل پی برد که مهم‌ترین و پر‌رنگ‌ترین آن، رینگ‌های بزرگ 28 اینچی با لاستیک‌های آج بلند آن است که عملا این خودرو را یک آفرودی تمام عیار کرده است. علاوه بر این‌ها نیز یک سیستم تعلیق جدید براساس ادعای کیا نسبت به مدل استاندارد، بر روی این خودرو نصب شده که حدود 4 اینچ، یعنی چیزی حدود 100 میلی متر به ارتفاع خودرو افزوده است. در چهره این اتومبیل هم می‌توان چشم‌‌های اخم آلود مشکی رنگ، یک گارد جلو سپر چراغ کاری شده و قطعاتی اضافه بر روی گلگیرها در جهت جبران افزایش سایز رینگ و لاستیک‌ها را مشاهده کرد.
همانطور که گفتیم، از داخل کابین این خودرو تصویری ارائه نشده، ولی از روی همین عکس می‌توان قفس رول محافظ داخل کابین و صندلی‌های اسپرت آن را مشاهده کرد.

نظرات کاربران

10 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/8/12
لاستیک هاش شبیه لاستیک های تراکتوره!!!
فکر کنم از این ماشین بیشتر برای شخم زدن زمین و بستن ابزار آلات کشاورزی بهش استفاده بشه!!!
چیه آخه این؟!
نیسان آبی خودمون بهتره...
خخخخخخخخخ
1394/8/12
یا خدا ! اینو دیگهه کجای دلم بزارم ؟
1394/8/12
فقط توي فيلماي تبليغاتي مي شه با يه ماشين كره اي اينجوري رانندگي كرد اونم فقط واسه چند دقيقه!!!..
1394/8/12
لطفا اطلاعات رو درست بگین
معمولا اونجا روز هالووین که همین چند روز پیش بود میان طراحی های خیالی و تا حدودی دور از واقعیت رو منتشر میکنن که یکجورهایی اونجا مرسومه
این ماشین هم شک نکنین به احتمال 90 درصد اصلا به مرحله تولید نمیرسه و فقط در حد نمایشه
1394/8/12
ایران خودرو باهاش همکاری کرده نیسان سراتو خخخخخ
1394/8/12
خیلی ماشین چرتی
1394/8/12
in esmesh :

forte koup mud bugger
1394/8/13
حتما از متخصصان ایرانی ایران خودرو و سایپا کمک گرفته . به امید نابودی حامیان ایران خودرو وسایپا
1394/8/13
فقط یه کمپانی تازه به دوران رسیده و داغون میاد این کار ابلهانه رو میکنه. وگرنه شما ببینید آیا بنز تویوتا آئودی نیسان یا هر کمپانی که سرش به تنش می.ارزه هم میاد یه همچین کارای بی منطق و بچگانه.ای انجام بده؟ تا حالا دیدین مزدا یا فولکس بیاد برای هالووین ماشین سرهم کنه؟ کیا با این کارا فقط اعتبار خودشو زیر سوال میبره
1394/8/13
اینجا بزور یکساله بنزین رایگان کسی نمی خره