موضوعات داغ

TRDهای تویوتا برای سما آماده می‌شوند

عکس مطلب اول
تویوتا دو نسخه ویژه از TRD تویوتا کمری و کرولا را برای حضور در جدیدترین دور از نمایشگاه بین المللی اتومبیل‌های تقویت شده سما آماده کرد.
اول از همه برای کمری، شرکت تویوتا یک کیت بدنه را ارائه کرده که شامل یک بامپر در جلو، رکاب‌های جانبی طولانی‌تر، دیفیوزری جدید در زیر سپر عقب و همچنین کاهش ارتفاع خودرو به مقدار 1 اینچ در جلو و 1.5 اینچ در عقب می‌شود که همگی به صورت یک مجموعه بر روی رینگ‌های جدید 21 اینچی آلیاژی برنزی سوار شده‌اند.
از لحاظ عملکردی نیز تویوتا کمری به یک پیشرانه شش سیلندر V شکل مجهز شده که با نصب یک سیستم اگزوز دوگانه اسپرت و ایجاد تغییراتی در اطلاعات ECU، مقدار قدرت و گشتاور تولیدی آن به ترتیب به 268 اسب بخار و 336 نیوتن متر می‌رسد.
برای کرولا نیز می‌توان گفت که تویوتا تغییرات نسبتاً مشابه‌ای با کمری را در نظر گرفته و در بسته‌ای که ارائه کرده است، یک بامپر جدید جلو، رکاب‌های جانبی اصلاح شده، دیفیوزر عقب، چراغ‌هایی جدید تاریکت‌تر و چرخ‌های 19 اینچی آلیاژی برنزی رنگ را گنجانده است.
برای بخش مولد قدرتی هم یک موتور 1.8 لیتری چهار سیلندر در نظر گرفته شده که توانایی تولید حداکثر 140 اسب بخار قدرت و 170 نیوتن متر گشتور را دارد و این نیروی تولیدی را توسط جعبه دنده‌ای انتقال متداول CVT به چرخ‌ها منتقل می‌کند، ولی گویا تویوتا یک جعبه دنده شش سرعته دستی را هم در نظر گرفته که می‌توان به صورت سفارشی بر روی خودرو نصب کرد تا حس و حال یک خودروی سدان اسپرت را بهتر درک کرد.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/8/16
به نظر من اتاق مدل مخصوص بازار آمریکا از اروپا و آسیا خیلی قشنگ تره، هم تو کمری هم تو کرولا.
1394/8/16
منم حرف آلفا رو تایید میکنم.واقعا چرا؟
1394/8/16
http://www.aparat.com/v/CEcSr
تبلیغ شرکت سایپا برای پراید خیلی خیلی خنده داره
اینجای که میگم مگه میشه مگه داریم
1394/8/16
خودشون خجالت نکشیدن با این تبلیغشون.