موضوعات داغ

تقویت آمریکایی پرمدعا بدست اروپایی ها

عکس مطلب اول
تیونر آلمانی گایگر کارز (Geiger Cars) یک برنامه تقویت سازی بر روی داج وایپر پیاده کرد. معمولا کمتر دیده می‌شود که شرکت‌های تقویت کننده و تیونینگ اروپایی به سراغ تقویت خودروهای آمریکایی بروند، چون در همان اروپا غول‌هایی مثل فراری و لامبورگینی و... هستند که برنامه خود را بر روی آن‌ها پیش ببرند، ولی گایگر کارز راهی سوا از این تیونرها در پیش گرفته و حتی برای چندین مورد، به تقویت خوروهای آمریکایی همچون شورلت کوروت Z06 و همین داج وایپر پرداخته است.
در قدم اول می‌توان گفت که گایگر کارز تمرکز خود را بر روی تقویت پیشرانه معطوف کرده است، به این صورت که با ارائه یک بسته تقویتی قدرتمند که شامل منیفولدهای گاز کاملا آلومینیومی، دستکاری اطلاعات ECU، ایرباکس اصلاح شده به همراه سیستم اگزوزی اسپرت سفارشی و یک کاتالیزور اسپرت می‌شود، موفق به افزایش قدرت تولیدی پیشرانه 10 سیلندر 8.4 لیتری اصلی خودرو تا 710 اسب بخار در دور موتور 6100 دور بر دقیقه و همچنین تولید 861 نیوتن متر گشتاور در دور موتور 5500 دور بر دقیقه شوند، یعنی حدودا 55 اسب بخار قدرت و 50 نیوتن متر گشتاور بیشتر.
برای طراحی ظاهری نیز چندان اصلاحاتی در نظر گرفته نشده، ولی می‌توان ردپای یک بامپر جدید فیبرکربنی در زیر سپر جلو، قاب داخلی تاریک‌تر چراغ‌ها، رینگ‌های آلیاژی مشکی رنگ، ارتفاع 30 میلی متری کمتر نسبت به زمین به لطف سیستم تعلیق جدید اسپرت و یک اسپویلر و دیفیوزر فیبرکربنی را در انتهای کابین شاهد بود.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/8/20
بامپر خودش یعنی سپر، بامپر زیر سپر جلو معنی نمیده(میشه سپر زیر سپر جلو ! ) ، منظور از بامپر سپر جلو همون اسپلیتر جلو هستش (اسپلیتر هوا رو شکاف میده )
1394/8/20
https://en.wikipedia.org/wiki/Diffuser_%28automotive%29