موضوعات داغ

سوناتا، دوست دار محیط زیست هیوندای

عکس مطلب اول
هیوندای جزییات جدید مربوط به سوناتا 2016 هیبریدی را منتشر کرد و قیمت نهایی آن را تصویب کرد که در ادامه بیشتر در مورد آن‌ها صحبت خواهیم کرد.
در حال حاضر در نمایندگی‌های مجاز این شرکت، مدل سازگار با محیط زیست یا سوناتا هیبریدی در دو نسخه استاندارد و محدود عرضه خواهد شد که نسخه استاندارد آن با صندلی‌های برقی، سیستم کنترل آب و هوای خودکار دو منطقه‌ای، یک سیستم سرگرمی مجهز به صفحه نمایشگری 8 اینچی و سیستم ناوبری یا همان GPS، فرمان چرمی، رینگ‌های 17 اینچی آلیاژی، سیستم ایمنی تشخیص نقاط کور، سیستم هشدار تراکم ترافیک در عقب عرضه خواهد شد.
مدل محدود هیوندای سوناتا نیز علاوه بر موارد فوق، به چراغ‌های زنون HID جلو، غربیلک فرمان و لوازم داخلی روکش شده توسط چرم، سیستم تهویه بهبود یافته، سیستم کروز کنترل هوشمند با قابلیت توقف و شروع و صندلی‌های برقی سرنشینان با قابلیت تنظیم در 6 جهت عرضه خواهد شد.
براساس اعلام رسمی شرکت خودروسازی هیوندای، هر دو نسخه محدود و استاندارد هیونای سوناتا به همراه یک سیستم محرک پلاگین هیبریدی ارائه خواهند شد که از یک موتور الکتریکی با باتری‌های 9.8 کیلووات ساعتی لیتیوم پلیمیری و یک موتور درون سوز بنزینی چهار سیلندر 2 لیتری تشکیل شده که به صورت ترکیبی می‌توانند قدرتی 202 اسب بخاری تولید کنند. تنها در حالت الکتریکی بدون کمک گرفتن از موتور درون سوز نیز، تنها با یکبار شارژ کامل باتری‌ها می‌توان مسافتی حدودا 43 کیلومتری را در شرایط استاندارد محیطی طی کرد.
قیمت گذاری مدل استاندارد نیز از 34 هزار و 600 دلار و مدل محدود هم از 38 هزار و 600 دلار شروع خواهد شد، با این حال هر دو مدل در ایالت متحده آمریکا به دلیل حمایت از خوروهای پاک و حفظ محیط زیست، مشمول اعتباری مالیاتی 4 هزار 919 دلاری خواهند شد، یعنی اینکه می‌توان مدل استاندارد را با قیمتی 29 هزار و 681 دلاری و مدل محدود را هم با قیمتی 33 هزار و 681 دلاری تهیه کرد.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/8/24
نگاه کنین قیمتش 120میلیون تومن به پوله ماست اونوقت چون هیبریدی هستش دولت قیمتشو حدود 17 میلیون کشیده پایین که مردم تشویق بشن سوار شن یعنی 103 میلیون سوناتا هیبریدی.مرگ بر آمریکا
1394/8/24
مرگ بر آمریکا به خاطر سیاست کثیف خارجی اوناست، به خاطر جنایاتشون.
1394/8/24
دوستان دقت کنید درامد امریکایی ها متوسط ماهیانه 10000 دلار یعنی حدود 3 ماه پسانداز کافیه تا یک نفر صاحب یک سوناتا بشه .
واقا باید جلو نفوذ این فرهنگ کثیفشون وایسیم 😞
1394/8/24
عجب چیزیه زده رو دست تویوتا
سوناتا الان چیزی از لکسوس کم نداره فروششم اینو تصدیق میکنه
ماشین فقط کره ایی اونم هیوندای
1394/8/24
حرف نداره این ماشین