موضوعات داغ

SLهای مرسدس بنز پوست انداختند

عکس مطلب اول
اولین تصاویر رسمی از فیس لیفت مرسدس بنز SL که نمایش عمومی آن در نمایشگاه بین المللی اتومبیل لس آنجلس برنامه ریزی شده است، به صورت یک معرفی آنلاین منتشر شد.
اگر مروری اجمالی بر روی تصاویر داشته باشید، متوجه دو یا سه مدل مختلف در تصاویر خواهید شد که دسته اول از تصاویر مربوط به مرسدس بنز SL کانورتیبل با رنگی آبی می‌شود و تصاویر دیگر هم نسخه‌های AMG 63 و AMG 65 را به تصویر کشیده است که طراحی ظاهری نسخه استاندارد کانورتیبل یا کروکی به طور کلی، به یک جلوپنجره الماسی مشبک بزرگ، چراغ‌های جلو تمام LED الهام گرفته شده از AMG-GT، سپر جلو با ورودی‌های بزرگ‌تر هوا، چراغ‌های عقب دوباره طراحی شده با گرافیکی تمام قرمز، یک دفیوزر عظیم در زیر سپر و دست آخر هم لوله‌های اگزوزی کرومی مجهز شده است.
بخش دیگری از تصاویر نیز مربوط به مرسدس بنز SL AMG 63 می‌شود که جلوپنجره‌‌ای رادیاتور متفاوت از نسخه کروکی داشته و در لابه‌لای آن الگوهای مشکی رنگی کار شده است و همچنین در زیر و روی سپر خود و زیر درب‌ها، به بامپر و زواری فیبرکربنی مجهز شده است و بر روی رینگ‌های آلیاژی آن نیز لاستیک‌های کانتیننتال "کنتی اسپرت کنتاکت" پوشیده شده است. قوی‌ترین نسخه این مجموع یعنی AMG 65 نیز یکی دیگر از SLهای آبی رنگ است که ظاهری تقریبا شبیه به SL AMG 63 دارد، ولی لهجه‌هایی نقره‌ای برای ضربه گیرهای آن بخصوص در اطراف ورودی‌های هوای اطراف سپر در نظر گرفته شده و در زیر کاپوت آن نیز یک غول V12 BiTurbo آرام گرفته است.
از لحاظ فنی هم مرسدس بنز اعلام کرده که از موتورهایی قوی‌تر و مجهز به جعبه دنده‌های 9 سرعته اتوماتیک 9G-TRONIC استفاده خواهد کرد، ولی تا جایی که وب سایت منبع به آن اشاره داشته است، جزییاتی از مقدار قدرت و گشتاور تولیدی آن‌ها ارائه نشده است و این یعنی اینکه مرسدس بنز چیزایی را برای معرفی رسمی این محصول در نمایشگاه لس آنجلس کنار گذاشته است.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/8/24
فقط می تونم یه گوشه بایستم و به افتخارش دست بزنم...
1394/8/24
واقعا يه ادم چه توقعي از يه ماشين مي تونه داشته باشه؟؟!!
قدرت -سرعت -شتاب -ابهت- كيفيت -ماندهگاري -زيبايي -اپشن -اصالت برند -همه و همه توي محصولات بنز وجود دارن تو بعضياشونم مثل اين يكي بيشتر.....
1394/8/24
bi nazir bi nazir bi nazir makhsoosan abish ba in ke perspolisiam
1394/8/25
به نظر من " آقای صدا " در کلاس خودش محسوب میشه (صدای استارت خوردن یه انجین V12 ... )